אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להיכנס להשקעות נדל"ן בארה"ב, ולא להיפרד מהכסף?

מי מאתנו לא שמע סיפורים על אנשים שקנו נדל"ן בחו"ל במחיר מגוחך והתעשרו ממנו כעבור כמה שנים? ובכן, זה בדיוק הזמן להפוך את הסיפור שלכם לסיפור שכזה.

השקעות נדל"ן בארה"ב- רגע של הזדמנות

אפשר בהחלט לטעון כי המשבר הכלכלי בארה"ב הוא תוצאה של משבר בתחום הנדל"ן. אמריקאים רבים רכשו בתים שלא יכלו להרשות לעצמם באמצעות משכנתאות שלא יכלו לעמוד בהם. הדבר הוביל בין השאר להזדמנות פז לזרים להיכנס לשוק השקעות נדל"ן בארה"ב. נכסים רבים במצב מצוין בשכונות איכותיות ובאזורים מרכזיים מוצעים למכירה במחירים מגוחכים. השקעות נדל"ן בארה"ב הן השקעה בטוחה יחסית, משום שמדובר במדינה בעלת כללה יציבה שמראה כבר עכשיו סימני התאוששת. בעוד כמה שנים, הנכסים הללו יימכרו במחיר פי כמה משווים הנוכחי. נוסף על כך, השקעות נדל"ן בארה"ב הן כדאיות משום שמחירי השכירות נותרו יציבים והשכרת הנכס מניבה תשואה גם כעת.

ארה"ב- שוק מוכר, אבל ממש לא בטוח

שוק השקעות נדל"ן בארה"ב הוא שוק מוכר יחסית המתנהל בשפה מוכרת, האנגלית, ובהתנהלות תרבותית מוכרת. נוסף לכך, מדובר במדינה יציבה מבחינה שלטונית וכלכלית, דבר המפחית את הסיכון. שוק השקעות נדל"ן בארה"ב מתנהל בסביבה חוקית, ברורה ומוגדרת. יתר על כן, רובנו מכירים אנשים החיים בארה"ב ויכולים להתייעץ אתם בענייני השקעות נדל"ן בארה"ב ואף לבקש מהם לראות את הנכס.

השקעות נדל"ן בארה"ב- אתם לא לבד

ישנן חברות המתמתחות בתחום של השקעות נדל"ן בארה"ב ורבות מהחברות בללו הן חברות ישראליות. חשוב לבחור חברה אמינה ומקצועית שיכולה לקשר בינכן לבין הנכס, להציע השקעות מתאימות ולהתנהל מול הבנקים לארה"ב.

 

לסיכום, זה הרגע לנצל את ההזדמנות ולהיכנס לשוק השקעות נדל"ן בארה"ב. חשוב לעשות זאת בצמוד לחברה מתאימה המתמחה בתחום השקעות נדל"ן בארה"ב. עם זאת חשוב להבין כי הצלחת העסקה תלויה במציאת נכס המוכן להשכרה או הנמצא כבר בחוזה השכרה. כיום בעקבות המחסור בנזילות, שוק השכירות הוא המתפתח לצד הצניחה במחירי הנדל"ן בארה"ב, אלו שישכילו לרכוש נכס במוכן להשכרה הם אלו שרוויחו את התשואה הראויה ביותר מאותו הנכס.

 


אודות מחבר המאמר

מיתוג באינטרנט-websummit

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.