אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה להשתמש בפרסום בגוגל

פרסום בגוגל

 

כאשר אתם מחפשים מקום, מסעדה, שם, ארגון בגוגל נפרש בפניכם דף המחולק לשניים, בצד ימין (אם אתם גולשים בשפה העברית) עולים אתרים ומצד שמאל מופיעים אתרים בכחול. אתרים אלה משתמשים בשיטת פרסום בגוגל. גם באתרים שעולים מצד ימין מופיעים בראש העמוד מספר אתרים ברקע שונה מהרקע הכולל, גם אתרים אלה משתמשים בשיטת פרסום בגוגל.

 

למה להשתמש בפרסום בגוגל?

רוב האתרים בעלי הרקע הרגיל של הדף, הם אתרים שמקומם נקבע על פי דרוג אורגני (ללא תשלום). כלומר, תכנים, קישורים, עדכונים, דינמיות באתר וכדומה. אתרים יכולים להופיע בשני צידי העמוד גם כאשר הם מדורגים באופן אורגני (ללא תשלום) וגם כאשר הם משתמשים באפשרות של פרסום בגוגל (בתשלום).

 

פרסום בגוגל  הוא אמצעי נוסף לחשוף את האתר שלכם, העסק שלכם לקהל גולשים נוסף. ככל שתוגדל החשיפה כך תגדל התנועה באתר. הגדלת תנועה באתר, מעלה את הדרוג בגוגל, מאפשרת לכם למכור, להיחשף, להציע שירותים וכדומה.

 

איך מפרסמים משתמשים בפרסום בגוגל?

ראשית, אתם צריכים לפתוח חשבון דואר בגוגל. לאחר שיש לכם תיבת דואר Gmail.

בשלב הבא, תוכלו להשתמש בכלי מילות מפתח שהוא הבסיס בפרסום בגוגל. יש הזנת פרטים על שמכם, מקום עיסוקכם, כתובת האתר, מה תרצו לפרסם? באיזה יום בשבוע? באיזה שעות? ובאילו מילות מפתח אתם מעוננים להשתמש במודעה.

 

השימוש בפרסום בגוגל הוא טכני. האסטרטגיה שעומדת פרסום בגוגל היא החשובה. אתם צריכים להגדיר מי קהל המטרה שלכם, מה אתם מעוננים להציע, האם אתם מציעים מבצע מוגבל?, שירות לטווח זמן מסוים? האם אתם מציעים את המבצע לאזור גיאוגרפי ספציפי וכדומה. שאלות אלה, הם חלק מהאופן בו אתם מפרסמים.

 

אמצעי פרסום נוסף

פרסום בגוגל הוא אמצעי שיווקי פרסומי נוסף. לצד הפעילות השיווקית הקיימת משתמשים פרסום בגוגל כי אחד הכלים המרכזים לפרסום באינטרנט. לרוב מקצים תקציב עבור פרסום בגוגל עם הזמן, לאחר ניסיון מקצועי, אתר פעיל יותר אפשר להגדיל את התקציב. פרסום בגוגל הוא ממד נוסף לשיווק ופרסום של ארגון/אתר/ אדם/שירות/מוצר בדרך להשגת התוצאה הרצויה – הצלחה.


אודות מחבר המאמר

אדוונטה - פרסום ושיווק באינטרנט

www.adventa.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.