אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגי מים לבית - מה בני המשפחה שלך שותים?

סוד קסם הבריאה הוא גדול ומופלא, קיבלנו מהטבע במתנה מוצר שאין חיים בלעדיו - מים, עולם המים קסום ונפלא, גופינו זקוק למים כמו אוויר לנשימה, מים טהורים וטבעיים ללא כימיקלים ותוספי טעם וצבע. הרפואה המודרנית מודעת לכך כי שתיית מים באופן תדיר מועילה לעור, למערכת העיכול ומונעת מחלות סרטן, לב, כאבי ראש ועייפות. גם אלו המצדדים בתזונה בריאה ומאוזנת מדגישים חשיבות שתייה תדירה של מים, עולם המים הביתי כולל סוגים שונים של מי שתייה: מי ברז, מים מסוננים ומינרלים. כיום שתיית מי ברז אינה דבר מקובל כפי שהיה בעבר. מקורות המים בישראל הזדהמו משפכים תעשייתיים ומשאיבת יתר של מי התהום ואנשים חוששים לשתות מי ברז ומי שמעוניין לשתות מים נקיים בבית בראש שקט רוכש בקבוקי מים מינרלים או מתקני שתייה שונים כדוגמת מיני בר ובר מים.

הדרך הזולה ביותר לשתות מים מסוננים היא על ידי רכישת קנקן בריטה שבו מותקן פילטר המסנן את המים. השימוש במתקן בריטה נוח מאוד, עליכם רק להתקין את הפילטר במקום המיועד בקנקן, ולמלא אותו במי ברז. אך ישנם גם חסרונות, אחסון קנקן הבריטה במקרר תופס מקום, חובה להחליף את הפילטר מדי חודש, ובמקרה ולא נעשה שימוש בקנקן הבריטה מעל 48 שעות צריך להחליף לפילטר חדש ללא קשר למועד התקנתו.

אנשים רבים נוהגים לשתות בבית מים מינרלים וזאת על ידי רכישת שישיות של בקבוקי מים מינרלים, אך הדבר מתאים במיוחד ליחידים ולמשפחות קטנות היות וכמות המים בבקבוקים היא יחסית קטנה, וקיים צורך תמידי לאספקה חוזרת של בקבוקי המים. לדרך צריכה זו מספר חסרונות, בקבוקי המים מצריכים קירור במקרר ובנוסף גורמים לזיהום סביבתי חמור, הבקבוקים עשויים מפלסטיק שמתכלה לאחר שנים רבות ורוב הבקבוקים לא ממוחזרים עקב חוסר ביקוש לצבע הכחול של הבקבוקים.

רכישת מתקן שתייה מתקדם כמו מיני בר או בר מים היא דרך נוחה יותר לחוות את עולם המים בבית. צריך להבדיל בין שני סוגים של מתקני מיני בר ובר מים: מתקני מים מינרלים ומתקני מים מסוננים. מתקני מים מינרלים באים במקום שישיית בקבוקי המים המינרלים, מדובר במעמד שעליו מניחים כד מים מינרלים, כד המים במתקן מיני בר מכיל כ-11 ליטר מים וכד המים במתקן בר מים מכיל כ-20 ליטר מים. מתקני מים מסוננים מחוברים ישירות לצנרת הביתית ומספקים לכם את עולם המים ללא הגבלה. מי הברז עוברים סינון במסננים המורכבים במתקנים והתוצאה המתקבלת היא מים מסוננים וטעימים. מתקני מיני בר מיועדים להצבה על גבי השיש במטבח וזאת בשל גודלם הקומפקטי ומשקלם הקל לעומת בר מים שמיועד להצבה על גבי הרצפה עקב משקלו הרב. מתקני בר מים ומיני בר מספקים לכם מים קרים, חמים ומורתחים בלחיצת כפתור, תשכחו מהרתחת המים בקומקום או אחסון במקרר, הכל נוח ונגיש.


אודות מחבר המאמר

אריק כהן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.