אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לניהול ושירות לקוחות בענף הפיצריות

 

1. חשוב לתת יחס אישי לכל לקוח שמתקשר אך גם לסיים את השיחה מהר

    ככל שאפשר לפנות את הקו ללקוח הבא,

    לכן דרושה מערכת המזהה את הלקוח בצורה אוטומטית מה שמאפשר פניה אישית

    אליו , ובנוסף אפשרות לראות את ההזמנה הקבועה של הלקוח ולהפעיל אותה ללא

    הצורך בביצוע הזמנה חדשה (חיסכון בזמן).

2. מעקב אוטומטי אחר ההזמנה מרגע שהלקוח סיים את השיחה ועד קבלתה,

    על מנת למנוע עיקובים וחוסר נעימות.

3. שילוב הדפסה של ההזמנה ללקוח בצורה קריאה עם לוגו של הפיצריה ומבצעים

    עתידיים כגון 5% הנחה בהצגת ההזמנה ובכך לגרום ללקוח לחזור שוב ולהזמין

    וכן שמירת ההזמנה עלידי הלקוח ( בדרך כלל על המקרר )  עם לוגו הדבר שיחבר את

    הרצון לפיצה עם הפיצרייה שלכם

בהצלחה


אודות מחבר המאמר

פיצה מנג'ר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.