אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת המחירים של הביטוח שלכם מתחילה כאן

מחירי ביטוח מקיף יכולים להשפיע בצורה עמוקה מאוד על סוג הביטוח אותו נבחר. למרות שכולנו מודעים לפרמטרים נוספים שאינם קשורים למחיר כמו אופי חברת הביטוח, הניסיון שיש להם וכמובן הכיסויים שהיא מציעה - מחירי ביטוח מקיף עדיין יהיו אחד המרכיבים החשובים ביותר. אך מדוע כדאי לשים לב ואיך בוחרים ביטוח מקיף נכון?

לא תמיד הייתה כאן כזו תחרות

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא תמיד מחירי ביטוח מקיף לרכב היו פתוחים לתחרות כמו שהם כיום. רק בשנים האחרונות, עם כניסת חברות ביטוח מחו"ל, מחירי ביטוח מקיף ירדו בצורה משמעותית ונגישים לחלק גדול מאוד מהציבור. זו למשל גם אחת הסיבות לכך שכיום ישנם פשוט יותר ביטוחי מקיף מאשר בעבר. אם עד לא מזמן היה נהוג להתייחס אל ביטוח מקיף כאל פריבילגיה השמורה לאלו אשר הממון מצוי בכיסם, הרי שכיום ניתן לראות תוספת של ביטוח מקיף לביטוח החובה כחלק אינטגראלי מדרישות הלקוח.

המחירים משתנים בהתאם לשוק

בנוסף לכל אלו, מחירי ביטוח מקיף משתנים בגלל תהליכים שעוברים על המשק הישראלי. מחירי ביטוח מקיף אינם יכולים להיות גבוהים כאשר התחרות גדולה כל כך, ומצד שני מחירי ביטוח מקיף חייבים להיות בהתאם ליכולת הכלכלית של הלקוחות. אך למרות הפופולאריות של ביטוחים מקיפים לרכב כפי שצוינו שם, על מנת לבצע השוואה בין מחירי ביטוח מקיף, כדאי להכיר לעומק את הכיסויים שמספק סוג כזה של ביטוח ואת הרלוונטיות שלו עבור לקוחות מסוגים שונים.

מהו ביטוח מקיף לרכב ומה הוא כולל?

ביטוח מקיף לרכב הוא למעשה כיסוי עבור רכבו של המבוטח התקף למקרים של התנגשות ברכבים אחרים, התהפכות, תאונות בעצמים, נזקים שאירעו לרכב תוך כדי שריפה או גניבה ועוד. במילים אחרות, ביטוח מקיף מכסה את כל הנזקים אשר ביטוח חובה אינו רלוונטי לגביהם. בהקשר הזה יש לומר, כי מחירי ביטוח מקיף כמובן משתנים בהתאם לאופי הפוליסה ולכיסויים אותם מבקש המבוטח. מחירי ביטוח מקיף עם פוליסה מלאה לא יהיו כמו מחירי ביטוח מקיף עבור פוליסה מצומצמת יותר, ולכן כל אחד מאיתנו צריך לבחון היטב מהו הביטוח המתאים עבורו. כך למשל מחירי ביטוח מקיף ופוליסות של ביטוח כזה אינם כוללים כיסוי למקרי פרעות ומהומות, אותו יש לדרוש מחברת הביטוח באופן פרטני. לעומת זאת, מחירי ביטוח מקיף כוללים בדרך כלל שירותי גרירה וסיוע.

שמרו על האינטרסים שלכם

אין ספק, כי התחרות אותה הזכרנו קודם עושה שירות מצוין לכל אחד מהלקוחות אשר מחפשים השוואה בין מחירי ביטוח מקיף. בסופו של דבר, מדובר בשוק פתוח אשר מחירי ביטוח מקיף באים בו לידי ביטוי על פי הדרישות של חברות הביטוח ועל ההתאמה בין אותן דרישות לאינטרסים של המבוטחים. מחירי ביטוח מקיף יכולים גם להצטמצם במידה ובוחרים לבטח את הרכב בחברה בה נרכשו גם ביטוחים אחרים כמו ביטוח בריאות, ביטוח דירה וכדומה וגם את הנתון הזה כדאי לקחת בחשבון.


אודות מחבר המאמר

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.