אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להתקין פרקט מסורתי

פרקט מסורתי הוא סוג של ריצוף עץ זמין עם ריבועים דומה לרעפים מסורתיים. התקנת רצפת פרקט המסורתי דומה מאוד להנחת אריחי קרמיקה. היבט חשוב של התקנת הפרקט הרגיל היא שבו יש  ריבועים מעץ פרקט שיש להתקין בדבק, בניגוד למסמר כלפי מטה בריצוף הפרקט המסורתי. פרקטים קיימים במגוון רחב של עיצובים וצבעים כדי ליצור עיצוב אישי לבית.

מה עושים כדי להתקין פרקט :

 

1

מילוי סחבה בדלי עם מים חמים, 02:58 ילדונים של סבון מנה עדינה. לחלח נקי המגב במים וסבון, וכן לשטוף את כל פני השטח של subfloor הבטון כדי להסיר לכלוך ואבק.

2

שוטפים את subfloor עם נקייה לנגב ולנקות במים. אפשר הבטון כדי ביסודיות ויבש במשך עד 48 שעות. מעריצים השתמש להציב בחדר והצביע לעבר הרצפה כדי לזרז את זמן הייבוש.

3

מצא את נקודת המרכז של החדר על ידי חלוקת המרחב לארבעה חלקים שווים. השתמש פקיעה בגיר קו לסמן שני קווים מצטלבים שעומדים באמצע כדי ליצור את נקודת המרכז. שכב רבועים של נגר כדי לוודא שני קווים מצטלבים גיר הם ב 90 מעלות.

4

מורחים שכבה של דבק אפילו הרצפה, בעזרת מרית מחורצת, החל בשלב במרכז החדר. להחזיק את כף בזווית של 45 מעלות בעת הפצת דבק.

5

מקום ארבעה אריחי הפרקט בארבעת הפינות שנוצרו על ידי שני קווים מצטלבים גיר גלוי באמצעות דבק על הרצפה. לדחוף את ארבעת אריחי פרקט אחד נגד השני עם כף היד שלך, הקשה על אותם בחוזקה לתוך הדבק.

6

שכבה נוספת רצפת הפרקט אריחים על הרצפה דבק להפיץ, עובד בדרך החוצה מנקודת המרכז של החדר. להמשיך ולהפיץ דבק ברצפה בחוזקה המקום פרקט עד שיש לך לשים את כל האריחים כולה שתתאים סביב היקף החדר. לאפשר דבק לרצפה 24 שעות לייבוש.

7

מדוד לחתוך את מרצפות הפרקט עם קלטת מדידה סאבר ראה. מורחים את דבק הרצפה עם כף מחורצת מסביב להיקף של החדר, את החללים שבו אריחי הפרקט כולו לא יהיה כשיר. התקן את אריחי הפרקט חלקית דבק התפשטה, העובדים בסעיפים קטנים יותר כי הם יותר לניהול, עוזב פער 1/2-inch בין החומה לבין אריחי פרקט.

8

לסחוט  סיליקון כדי למלא את הפער סביב היקף החדר. יש לאפשר לסיליקון להתייבש במשך עד 36 שעות.


אודות מחבר המאמר

לפרטים כנסו לאתרים הנל:

http://www.parcketim.info

http://parket.a-zamin.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.