אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקות ביוב במועצות המקומיות

מבדיקה שעשו בביובים של המועצות המקומיות בעזרת ביובית , נמצאו תוצאות ממש גרועות של חוסר תחזוקה וזריקת האשמות בין התושבים למועצות השונות.

"זה מיתוס, כי התעשייה בשפכים הוא תורם גדול כלפי זיהום של מקורות מים. העובדה היא שהביוב היא פסולת ביתית ומהווה בעיה גדולה יותר מכל זיהום אחר. כמעט 218 גופים עירוניים מטפלים בביוב ברחבי המדינה לשחרר מטופלים בתוך גופי מים. ישנו פער גדול בין התוצאות במועצות..

אם כבר מדברים על העיר, אמר לנו יוסי שלא מזמן היתה לו פגישה עם אחראי על המועצות אשר הבטיח כי ב 100 אחוז בעיות הביוב שנוצר במדינה יטופלו עד שנת 2012.

"המפכ"ל הבטיח לקיים את הבטחתו. אבל יש ערים רבות אחרות שם זה היא בעיה רצינית ואנחנו עובדים על חלופות שונות על מנת לפתור את זה גם על ידי עונשים או התביעה. הלחץ הציבורי גם צריך להיות בנוי כדי לשנות את התרחיש . היום להזמין ביובית זה עסק יקר, עדיף להפיל את זה על העירייה.לפעמים אפשר לגמור את הסיפור בעזרת אינסטלטור שמבין באינסטלציה, ויפתח את הסתימה עם ספירלה.

תורמים אחרים כלפי זיהום סביבתי הם העיור, גידול בתנועה של כלי רכב, עיבוד שאינם של פסולת מוצקה גם אורח החיים של האזרחים. "אורח החיים שלנו לתרום בגדול לזיהום. דפוס הצריכה של האנשים השתנתה, אשר יצרה סוג אחר של בעיות. אנחנו כאזרחים יש אחריות הדור פנים, כלומר את הדורות הבאים לא צריכים לסבול בגלל המעשים שלנו היום . המשאבים הם מדלדלים במהירות.

אזורים אחרים אשר זקוקים בדחיפות להיות הסתכל לתוך הן בניהול סוגיות פסולת מוצקה. "למרות פסק הדין לבית המשפט העליון של 1999 ו העירוני כללים הפסולת המוצקה של 2000, אנחנו מקום קרוב בשאלת. הרבה המלאכה. עיר בריאה ייווצר כאשר עם כל הנושאים הללו נצטרך להתמודד".


אודות מחבר המאמר

בכל מקרה, אם יש לכם בעיות בקוו ה ביוב , כמו פתיחת סתימה, תוכלו להזמין ביובית באתר הבא:

http://biuvit.info ביובית

http://shravrav.rabanim.net

http://shravrav.info

 

תוכלו גם לבצע החלפות קווי ביוב, שאיבות ביוב, ניקוי בורות ופתיחת סתימות.

קווי ביוב, שאיבות ביוב, ניקוי בורות ,פתיחת סתימות, ביובית,ביוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.