אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך למשוך תשומת לב על ידי גלויות

שיווק הוא תהליך של יצירת מערכת יחסים עם הלקוחות שלך להבאת מוצרים ושירותים שיתפסו את תשומת הלב שלהם. זה מסייע בשמירה על הלקוחות הקיימים שמעוניינים במוצר או בשירות ושומר על בסיס הלקוחות של מוצר או שירות. גלויות דואר ישיר היה בשימוש כבר עשרות שנים על ידי המשווקים בגלל סיבה פשוטה, הם ממש עובדים. גלויות דואר ישיר יכול להוכיח להיות דרך זולה לקבל את ההודעה על פני ללקוחות קיימים ופוטנציאליים.

 

אבל כמו עם כל צורה של שיווק ישיר, משווק צריך לוודא כדי לייעל את גלויות הדואר ישיר בכל דרך אפשרית. בשיווק הגלויה שלך מסעות פרסום, עליך לבקש שיפור מתמיד כמו זה יכול להוות דרך יעילה לקבל את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלך. כאשר אתה התפוצה למסדי נתונים של אנשים עם מי יש לך לא היה שום קשר, לשלוח אותם הגלויה אותו מספר פעמים יסייע להגביר הכרה ובסופו של דבר להביא להגדלת שיעור התגובה שלך. עם זאת, כאשר אתם מתמודדים עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים אשר מודעים היטב על בעסקים שלך אז אולי כדאי לערבב את הדברים קצת לשמור לך גלויה טריים.

 

הדיוור שלך דרך ה בית דפוס צריך להיות אטרקטיבי ואינפורמטיבי. המטרה העיקרית היא לשמור על החברה שלך בחלק העליון של המוח שלהם ללא מטרה מעצבן שלך עם מוחץ אותם עם מה שהם תופסים אולי כמו דואר זבל. הצעה טובה כי היא עיניים מדבק עם שיחה טובה כדי פעולה אשר מבטיח ערך ימריץ אנשים להגיב. אבל גלויה יפה ותו לא לבד. אז לפני התמקדות בעיצוב של הגלויה, תחילה עליך להתרכז ברעיון גדול את ההצעה אטרקטיבית

 

גלויות הן בעצם דואר "עירום" וגם לא צריך מעטפה שיכולה להיווצר חיץ בין הסיכוי שלך למסר שלך. תשמרי בפריסה שלך גלויה בעיצוב הודעה להבטיח גלויה יעיל ישיר בקמפיין הדואר.


אודות מחבר המאמר

http://www.d-online.co.il

http://dfus.rabanim.net

http://dfus.orlanoar.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.