אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אחוז המרה – למה אתם חייבים להגדיל אותו ומייד? טיפים לפרסום יעיל יותר באינטרנט

את המושג המרה, בטוח שמעתם כבר בעבר. אבל, אל חשש אין שום כוונה להמיר את דתכם. להפך, הכוונה היא אחרת לגמרי. כאשר, אנחנו מדברים על המרה בתחום העולה של פרסום באינטרנט, אנחנו מדברים על המרתו של גולש (סתם גולש רגיל באינטרנט) לקונה (כזה שעושה מהלך ושולף כרטיס אשראי או לחילופין מבצע כל פעולה אחרת שאנו רוצים שהוא יעשה). בשורה התחתונה, אחוז המרה זה מה שאמור לעניין אתכם. ככל שאחוז ההמרה של האתר שלכם יהיה גבוה יותר, כך תשיגו יותר את מטרתכם. השאלה היא כיצד להגדיל את אחוז ההמרה של אתרכם. אנחנו ניתן לכם 3 טיפים.

תגידו לגולש מה אתם רוצים ממנו בבירור. כן, אם אתם רוצים משהו מהגולש, כדאי שהוא לפחות ידע על זה, אחרת אין שום סיכוי שזה יקרה. אם אתם רוצים שהוא ימלא פרטים ליצירת קשר, כדאי להוסיף קריאה ברורה מאוד לפעולה כמו: "צרו קשר עכשיו!". צריך להבחין איך לקרוא לפעולה ומצד שני לא ללחוץ יותר מידי על הגולש. אופציה מועדפת היא להעניק לגולש שוחד קטן שיסייע לו בתהליך ההמרה, על כך בטיפ הבא.

שוחד זאת לא מילה גסה. רוצים שהגולש ימלא פרטים ליצירת קשר? רוצים שהוא ירכוש מוצר? חושבים להשיג יותר נרשמים לניוזלטר החדש שלכם? כדאי שתתחילו לשחד קצת את הגולשים שלכם. על מנת שהקריאה לפעולה לא תהיה בוטה מידי, רצוי להיעזר בשוחד קליל לקהל הגולשים. לדוגמא- אם אנחנו מעוניינים שהגולש ירשם לניוזלטר החדש שלנו, נציע בתמורה לנרשמים ספר אלקטרוני מתנה, שמסביר איך להתעשר ב-24 שעות (דוגמא בדיונית כמובן). לאחר מכן, נבצע קריאה לפעולה לגולש, ע"י כך שנכתוב על הכפתור להרשמות לניוזלטר (אותו כפתור שבד"כ מסומן כ- submit ופעולתו היא לשלוח את הפרטים ולבצע את ההרשמה) משהו בסגנון- "אני רוצה להתעשר ב-24 השעות הקרובות!". למעשה, באופן הנ"ל אנחנו מקשרים את ההמרה, עם חווית הפרס שהגולש מקבל וכך הוא פחות מוטרד מכך שלקחנו ממנו פרטים או לחלופין אנחנו דוחפים אותו לקנות מוצר/שירות. המיקוד שלו עובר יותר למה שהוא מרוויח ולפרסים שהוא מקבל.

מיקום זה הכול בחיים.  חשוב שהמבקר יראה את מה שאתם רוצים (בין אם זה טופס ליצירת קשר, הרשמות לניוזלטר, קנייה של מוצר וכו'...) כשהוא נכנס לדף האינטרנט (משמע, שזה יהיה ממוקם above the fold ואין צורך לגלול את העמוד על מנת להבחין במידע הנ"ל). כדאי להיות מודעים לתנועת העיניים של הגולשים- גולשים דוברי עברית (כאשר בעברית השפה נעה מימין לשמאל) נוטים לסרוק את המסך מפינתו הימנית העליונה כלפי מטה במעין זיגזגים. מכאן, שאם אנו מעוניינים שגולש ישאיר את פרטיו לצורך יצירת קשר לדוגמא, ניתן לשקול למקם את הטופס בפינה הימנית העליונה או באזור הנ"ל.

לסיכום, אם אתם רוצים להיות מפרסמים טובים, כדאי לכם להתחיל להגדיל את אחוז ההמרה. מסתבר, שלא רק מיסיונרים בימינו, מודעים לחשיבות המושג ואם תעקבו אחרי הטיפים לעיל, תוכלו לשפר את האחוז פלאים בזמן קצר. בעידן שבו רבים כל כך משקיעים כסף על מנת לבצע קידום אתרים, חשוב להקדיש את הזמן ולוודא שהגולשים אכן מבצעים את הנדרש כשהם מגיעים לאתר. נותר לנו לאחל לכם בהצלחה!

 


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף ניתן למצוא באתר - http://www.optiwise.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.