אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים – מאיפה מתחילים בכלל? 3 טיפים להקפצת האתר בתוצאות החיפוש

קניתם שם מתחם (דומיין), קניתם אחסון והתחלתם בתהליך הבנייה של האתר שלכם. השקעתם זמן, מאמץ, חשיבה מקורית והפלא ופלא אף אחד לא מגיע. תחושה קצת מתסכלת.... מה עושים על מנת להימנע מהמצב הנ"ל? מתחילים לקדם את האתר! ניתן לכם 3 טיפים שיסייעו לכם להקפיץ את האתר קדימה.

תבחרו מילות מפתח רלוונטיות לקידום אתרכם. כל תהליך קידום אתרים באינטרנט מתחיל במחקר מילים איכותי. חשוב, לנסות ולדלות את המילים שאכן יכולות להוביל גולשים רלוונטיים אל האתר שלכם. כדאי לנסות ולחשוב איזה מילות חיפוש יקליד גולש, שאכן יתעניין במוצר/שירות שיש לכם להציע באתרכם. אתרים רבים וטובים עושים את הטעות של מחקר מילים חובבני. דווקא השלב הזה, שנראה פשוט לכאורה, הוא הקריטי ביותר להמשך. רצוי להשתמש גם בכלים למחקר מילים, דוגמת- Google keyword tool.

אתר ברור זה לא רק לגולשים. חשוב מאוד לבנות אתר היררכי עם מבנה ברור. הרובוט של גוגל שתפקידו לזחול באתרכם ולאנדקס כמה שיותר דפים אל תוך המאגר של גוגל, מבצע את עבודתו ע" זחילה פשוטה בין הדפים אותם הוא מצליח למצוא. על מנת להקל על עבודתו של הרובוט (האינטרס שלכם כמובן הוא לגרום לו לחבב את אתרכם כמה שיותר...) עליכם ליצור אתר עם מבנה היררכי ברור וחלוקה לוגית לקטגוריות. כמו כן, רצוי לצייד את האתר גם במפת אתר, שמתעדכנת באופן דינמי. החלוקה הלוגית לקטגוריות בצירוף מפת האתר יסייעו לגלוש באתרכם ביתר קלות. למעשה, אתר שמצליח להתקדם בתוצאות החיפוש, עושה זאת בעיקר בגלל שהרבה גולשים חשבו שהוא רלוונטי, ברור וטוב. על מנת לעשות זאת, עליכם לבנות אתר כזה, שיעביר מסר דומה גם לזחלנים של מנועי החיפוש השונים.

זאת לא בושה לבקש עזרה. עולם קידום האתרים מתעדכן באופן תכוף. גוגל מעדכנת את האלגוריתם שלה באופן תכוף מאוד. היה מקובל לדבר על שינויים כל מספר חודשים, אך כיום השינוי הוא כמעט רציף. אם בכוונתכם לקדם את אתרכם, אתם צריכים להיות מוכנים לנבירה מתמדת בפורומים ובלוגים שסוקרים את עולם קידום האתרים. כמו כן, כדאי ליצור רשת חברתית עם מקדמי אתרים אחרים, שיוכלו להעניק לכם טיפים וגם לסייע לכם בקידום אתרכם.

לסיכום, קידום אתר זה לא מאמץ של "זבנג וגמרנו", מדובר במאמץ מתמשך. עם זאת, כשמתחילים לראות את התוצאות, המוטיבציה לקדם את האתר רק עולה.


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף ניתן למצוא באתר - http://www.optiwise.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.