אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אורנים - הכי טובים

מכללת אורנים נבחרה בסקר "הכי טובים " של עיתון מעריב בתחום שביעות רצון כוללת של הסטודנטים מהמוסד האקדמי.

                                                                         

הבשורה הופיעה במוסף מיוחד של מעריב, הנושא את השם " הכי טובים "  ובו נסקרו תחומים שונים בחיי היום יום בישראל, ובתוכם השכלה גבוהה.

 

בסך הכל נבחרו עשרה מוסדות מתוך למעלה מ – 60,  והשלושה המופיעים בעמוד הראשון של הכתבה הם מכללת אורנים, אוניברסיטת בן גוריון ואוניברסיטת בר אילן.

 

אין עוד מכללות לחינוך בין המוסדות הזוכים.בסקר נכתב "כל תלמיד הנקלע לבעיה שאינה נפתרת תוך 48 שעות מוזמן לשיחה אישית עם ראש המכללה. כמו כן, היחס המיספרי בין אנשי הסגל לסטודנטים הוא נדיר לטובה במושגי האקדמיה הישראלית - איש סגל על כל 12 סטודנטים במסלולי ההוראה.

 

ראש המכללה, יאיר קארו, אומר בכתבה: "חווית הלימודים היא טוטלית. הלימודים, הקשרים של הסטודנטים עם העמיתים, הנגישות למרצים ועוד.

קארו מקווה כי החוויה  הכללית בקמפוס תלך עם הסטודנטים אל מערכת החינוך, "אנחנו מקווים ומצפים מהם להפנים את צורת העבודה הזאת, מצד אחד לעמוד על דרישות ואיכות, ומצד שני להיות נגישים ופתוחים, הגישה היא טוטלית וזה חלק מהגנטיקה של המקום." 

 

 


אודות מחבר המאמר

מכללת אורנים היא מכללה אקדמית לחינוך מהגדולות,הוותיקות והמובילות בישראל.המכללה הוקמה בשנת 1951 ומהווה מוסד אקדמי, חינוכי ותרבותי, המשלב מגוון תכניות לימוד בניהול סגל מרצים מוביל, המחויב לשמירה על סביבה אקדמית גבוהה, תוך הקפדה על איכות ההוראה לצד אווירת לימודים תומכת ויחס אישי. מיקומה האסטרטגי של המכללה, מעל גבעה ירוקה סביב חורש טבעי יפהפה, מעיד על אופי הלימודים בה, איכות ההוראה ועל הערך המוסף המוענק לבוגריה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.