אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ציוד לחדר לידה

 

כל אישה הרה, בעיקר כשמדובר בהריון ראשון חוששת מהרגע בו יצא התינוק לאויר העולם. כמובן שכולן מצפות לכך בכליון עיניים, אך לא צריך להתעלם גם מן החששות הטבעיים. לרוב הם סובבים סביב רגע הלידה עצמו, השהות בבית החולים, וכמובן מעל הכל בריאות התינוק ובריאותך שלך באותו תהליך.

בזמן הריון נשים רבות בוחרות לחקת קור הכנה ללידה, בו הן לומדות על התהליך אותו הן הולכות לעבור, שלבי הלידה השונים, מה קורה לתינוק במהלך לידה, ומה האופציות שלהן לשיכוך הכאבים בזמן לידה. הן מתורגלות בנשימה שתעזור להן, ובעיקר עוברות תהליך פסיכולוגי שעוזר להן להתכונן לקראת לידה. נשים רבות בוחרות במסלול זה, אם כי יש כאלו שטוענות שהוא רק העלה אצלן את רף החרדות.

בין אם לקחת קורס הכנה ללידה, ובעיקר אם לא, חשוב לדעת אילו דברים כדאי לקחת איתך כשאתם נוסעים אל חדר לידה, כך שתוכלו לשהות שם בזמן הלידה ולאחריה. לפנייך רשימת מסמכים וציוד אחר שכדאי לקחת:

 

ציוד לחדר הלידה

מסמכים – חשוב לקחת תעודת זהות של שני בני הזוג, את כרטיס קופת החולים שלך, ואת קלסר ההריון ובו כל בדיקות ההריון והמעקבים אותם ביצעת לאורך שבועות ההריון.

 

אוכל – כדאי להצטייד במים ובפירות ועוד מגוון נשנושים לך ולבעלך כיוון שפעמים רבות שוהים הרבה זמן עד שמתרחשת הלידה. כמו כן כדאי לקחת סוכריות מציצה.

 

למקלחת – קחי איתך כפכפי גומי לרחצה, מגבת, שפתון לחות ומגבונים.

 

טכנולוגיה – כדאי להביא נגן מוזיקה עם המוזיקה המועדפת עליך, כזו שמרגיעה אותך ועושה לך תחושה טובה. כמו כן לא לשכוח מצלמה וטלפון נייד, וכמובן מטען כי סביר להניח שתקבלי הרבה שיחתו לאחר הלידה.

 

למחלקת לידה כדאי שתקחי איתך את הציוד הבא:

קחי איתך פיג'מה ובגדי "סמרטוטים" שיהיה לך נוח בהם, שתוכלי להניק, ושלא תוטרדי כשיתלכלכו, נעלי בית נוחות, נעלי גומי למקלחות, כלי רחצה (שמפו, סבון, מגבת, מברשת שיניים, דאודורנט וכו').

לאחר לידה תזדקקי גם לתחבושות היגניות בעלות ספיגה מקסימלית, פדים להנקה וחזיית הנקה. כמו כן כדאי שיהיו לך מים מינרליים, ומזון קל. ולתינוק תזדקקי לטיטולים ומשחה.

 

לקראת היציאה מבית החולים לאחר לידה חשוב שיהיו לך בגדים, נעליי נוחות (כדאי נעלי ספורט), מנשא לתינוק ומושב בטיחות לרכב.

 לקריאה נוספת בנושא:

http://www.babyboo.co.il/equipment-hospital-room.html

שיהיה בהצלחה!!!

 


אודות מחבר המאמר

טל נופר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.