אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בסיס למיטה - עשה זאת בעצמך בקלות רבה

בסיס למיטה הוא היסוד לשינה טובה ויציבה. השילוב בין "עשה זאת בעצמך", נגרות טובה ועץ הוא הבסיס לכל השאר. הנה כמה כלים לתכנון ובניה נכונים של בסיס למיטה בשיטת עשה זאת בעצמך.  

היום כולנו מבינים שבעזרת בסיס למיטה איכותי וטוב ניתן ליהנות משינה ארוכה. עבודת נגרות טובה ובחירה של עץ ברמה גבוהה הם כמובן שני המרכיבים החשובים ביותר בדרך. תפקידו של בסיס למיטה הוא לשמור על חלל מסוים בין הרצפה למזרן ולבודד ולשמור על המזרן עצמו. כאשר כל המרכיבים האלה נעשים כהלכה ניתן למנוע גם כאבי גב מיותרים.

סביבת עבודה נכונה לשיטת עשה זאת בעצמך מתחילה כאמור בחומרי גלם איכותיים. כאשר מוסיפים לזה קצת נתונים יבשים כמו מידות אופטימאליות, כמה סודות קטנים ועבודת נגרות של השורה הראשונה כל אחד יכול לבנות לעצמו בסיס למיטה או כל ריהוט מעץ אחר. כדי להקל ולסייע לכם בתהליך אספנו מעט מהידע שלנו ופרסנו אותו כאן, ממש לפניכם.

בסיס למיטה: איך עושים את זה

המסד ומעטפת המסד של בסיס למיטה נתמכים כמובן על ידי הרגליים. אלו חייבות להעניק להם את הסביבה האופטימאלית שתשמור על אורח חייהם וכמובן על איכות המזרון. המסד עצמו עשוי ממזונית והמידה האופטימאלית שלו עומדת על חמישה מ"מ. סוד קטן אחד שיכול לשמור על המזרן הוא יצירת חורים במשטח שבעזרתם המזרון עצמו יוכל "לנשום". ניתן לבקש עובי של ארבעה מ"מ ולחזק את הכל בעזרת לוחות אורן. זו תחילת דרכו של בסיס למיטה מושלם.

בסיס למיטה וריהוט מעץ

הלקוח הממוצע של ימינו אינו מסתפק רק באיכות טובה ובשירות אמין. לצד הבטיחות וההרכבה הנכונה הוא מבקש ליהנות גם ממראה מושלם. בגלל משקלו העיצובי של בסיס למיטה ותפקידו במראה הכללי של החדר ניתן להשיגו היום במגוון רחב של אפשרויות. עבודת נגרות טובה היא זו שתעשה את ההבדל ותיצור את האווירה המושלמת: מראה ישן וקלאסי או היי-טקי חדשני: ריהוט מעץ הוא עולם שלם של יופי.

אחד מיתרונותיו הרבים של העץ הוא אפשרות המשחק איתו. כאשר אנו מחפשים שטחי אחסון חדשים הוספת ארגז ל-בסיס למיטה לוקחת את המקום הראשון. תכנון וראייה נכונים יכולים לספק לכם את הצרכים האישים וכך בעצם תוכלו לבנות לעצמכם חדר שינה מרהיב וכמובן פרקטי. ניצול שטח נוסף שנלקח בחשבון הוא בניית מיטת קומותיים, במיוחד אם מדובר בחדר ילדים. בסיס למיטה מעץ מניח בפניכם את האופציה לעשות איתו כל מה שאתם רק רוצים.

דבר אחרון וחשוב ביותר שכדאי לציין הוא שתמיד, אבל תמיד העדיפו לבחור בנגרייה שיכולה לספק לכם מגוון רחב של אפשרויות. אם אכן עשיתם את הבחירה הנכונה והחלטתם ללכת על שיטת עשה זאת בעצמך בקשו הסבר כללי ומקיף והכוונה בעבודת הבנייה עצמה. בסיס למיטה כפי שהבנתם הוא עלם שלם בפני עצמו, חומרי גלם איכותיים יעניקו לכם את השינה הטובה ביותר שיש.


אודות מחבר המאמר

אבי בר-חיים

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.