אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בגדי ים – על מידות ומדידות

בגדי ים אצל נשים יכולים להוות קצת עניין בעייתי ולא פשוט, נשים רבות שיחפשו בגדי ים מסוג ביקיני יהיו זקוקות לשתי מידות שונות, אחת לחזייה ואחת לתחתונים (מה לעשות לא לכולן יש פרופורציות מדויקות ולפעמים זה טוב שזה ככה בהקשרים הללו). מהסיבה הזאת בדיוק כל נושא של מדידות בגדי ים, לא יהיו בדיוק חוויה מלבבת עבור אותן נשים והן יצטרכו לעשות בהליך בחירת בגדי ים, עבודת פאזל של התאמת חזייה ותחתון במידות מתאימות שייצרו עבורן בגד ים פרופורציונאלי ומתאים באופן מדויק למידות הגוף שלהן (לא תמיד זאת תהיה משימה קלה בלשון המעטה וגם לא כל החנויות ישמחו לאפשר לעשות זאת).

 

בגדי ים – התאורה והמראה מדגישים את הכול

 

רוב הנשים לא יאהבו את כל ההליך הזה של מדידות בגדי ים (לפחות אלו שלא שלמות במיליון אחוז עם הגוף שלהן). להסתכל על הגוף החשוף והלבן עם כל הקילוגרמים המיותרים שאולי הצטברו עליו במהלך עונת החורף בתוך בגד ים במראה שלא מסתירה כלום כשברקע יש תאורה המדגישה פגמי עור שאולי בכלל לא ידעתם לפני שיש לכן, זה לא הליך כל כך מהנה. אבל אין מה לעשות מי שרוצה למצוא בגדי ים מוצלחים במיוחד צריכה לעבור את כל הליך המדידות הזאת, החדשות הרעות שרוב הנשים ימדדו בדרך כלל יותר מבגד ים אחד בטרם יקנו אותו. החדשות הטובות הן שבסופו של דבר הם ימצאו בגד ים.

 

בגדי ים – לא כיף למדוד אבל אין ממש ברירה אחרת

 

אז נכון שהתאורה והמראות והמוכרות שמחכות בצפייה שתצאו מתא ההלבשה ותראו להם איך בגדי הים יושבים עליכם (בכדי לשכנע אתכן שזה נראה ממש מדהים עליכן), זה לא הדרך האופטימאלית לבצע קנייה של בגדי ים, אבל איזו עוד ברירה יש (לא למדוד בכלל זאת לא ממש אופציה בתחום של בגדי ים). מה לעשות, תמדדו כמה שיותר, תסבלו קצת ובסופו של דבר תמצאו ממבחר בגדי ים את אותו בגד הים שיתאים לכם בצורה רבה ובסופו של דבר מספר השעות הללו ישתלמו לכם במהלך קיץ שלם.


אודות מחבר המאמר

www.amir-aharon.co.il

 

אמיר אהרון - שיווק וצמיחה עסקית באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.