אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גני אירועים: טעות לעולם חוזרת

גני אירועים מהווים היום מקומות אידיאליים לחתונות רומנטיות וכפריות. אין בחירה יותר אקסקלוסיבית מאשר גני אירועים. למרות זאת, גם דבר טוב כמו גני אירועים אפשר להרוס בקלות... קבלו כמה "פאדיחות" שמתרחשות במהלך חתונה, מה שאולי יסייע לכם, הזוג המתארס, למנוע אותן מראש:

שתי עמדות של בופה (בקושי): קבלות פנים של גני אירועים נמשכות שעה וחצי או יותר, וכן לא כדאי להתקמצן על עמדות הבופה, כלומר – לא מומלץ לתת לאורחים את המינימום של המינימום, וגם ממנו לגרוע. אל תשכחו שמה שהאורחים זוכרים מחתונות, גם כאלו של גני אירועים, הוא בעיקר האוכל. בלבלו את האויב: גני אירועים ממוקמים בדרך כלל בתוך מושבים כפריים שטובלים בירק ובצמחייה. גני אירועים מעניקים לזוג המתארס מעטפות מהודרות, עליהן יש ציור של מפה שמסבירה איך להגיע. אבל בואו נודה באמת: המפה הזאת לא ממש מספקת הסברי הגעה מדויקים... היא יותר אלמנט אסטטי וקישוטי. לכן, מומלץ לצרף מפה משלכם לכל מעטפה, כי איפה שאנשים יכולים לטעות בכבישים ומסלולים, הם אכן יטעו... חופה שמסתיימת בשעה עשר: אתם, הזוג שמתחתן, כל כך מתרגשים ומחכים לרגע החופה. גם האורחים נראים נרגשים ונלהבים, אבל זה לא בגלל שהם חולקים את הרגע הרומנטי שלכם, אלא בגלל שהם מחכים להתנפל על האולם ולאכול מנה עיקרית. לכן, אין טעם למרוח את קבלת הפנים עד שעה מאוחרת כל כך. אל תשכחו, תמיד יהיו "יקיים" דייקנים שיגיעו לקבלת הפנים בדיוק בשעה הנקובה בהזמנה, שבע וחצי. סוגרים ת'באסטה: בזמן החופה של גני אירועים מקובל לפנות את כל עמדות הבופה ולסגור את הבר, זאת לבקשת הרב, שמעדיף שאנשים לא יבלסו לו מול הפנים ברגע כל כך מקודש. במידה והחלטתם לעשות כרצונו ולסגור את כל העמדות, תשאירו לפחות את הבר פתוח, כדי שאנשים יוכלו לשתות בזמן החופה. לא צריך "לייבש" אותם 20 דקות, ממש לא...

סיפורי לילה ולילה: אם הרב רוצה להאריך את זמן החופה ואת 15 דקות התהילה שלו, הוא צריך להיות "צ'רמר" אמיתי ולתבל את הנאום שלו בהומור. אבל במידה ולא, צפו לחצי שעה מייבשת למדיי אודות תהילתה ההיסטורית של ירושלים בימי המלך דוד וכו'...

אימא שתלטנית: גני אירועים הם מקומות מצוינים לריקודים, לשמחה. אבל אם הרחבה שוממת ורוב המוזמנים יושבים לצד השולחנות בפרצופי פוקר, אז בדרך כלל האימא של הכלה תיקח יוזמה ותעבור משולחן לשולחן. "קדימה, בואו לרקוד!" היא תגיד לכם בחיוך. אנחנו, המוזמנים, לא אוהבים שמכריחים אותנו לרקוד, ואם החלטנו לא לרקוד ברחבות גני אירועים, תהיו בטוחים שיש סיבה טובה לכך – וזו מחאה שקטה אך אפקטיבית (המנה העיקרית עוד לא הוגשה ואנחנו עדיין רעבים). 

אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.