אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ברצלונה לצעירים : לא רק מוזיאונים ואומנות

ברצלונה היא לא רק מוזיאונים לזקנים. היא עיר מתקדמת המשרתת בהצלחה גם את טעמם של צעירים מכל העולם (בני נוער, סטודנטים וכדומה). צעירים בברצלונה יכולים למצוא אטרקציות כגון: בתי קולנוע, הופעות תיאטרון מגניבות המתאימות לצעירים, מועדוני ריקודים ופאבים, אומנות עכשווית ומגוון פסטיבלים המתקיימים בברצלונה כל שנה. כיום, העיתוי לצאת לנופש בברצלונה הוא טוב, מאחר שבשוק ישנן מגוון חבילות נופש במחירים סבירים. אז אם אתם צעירים וחושבים לנסוע לנופש קצר, בחרו לכם חבילת נופש שבה הכל כלול, או בחרו טיסות זולות לברצלונה, והזמינו בנפרד חדר במלון.

ברצלונה ידועה בכל העולם כעיר עם ה-מ-ו-ן פסטיבלים. הנה שלושה פסטיבלים מעולים הנערכים בעיר ומוכיחים כי העיר מעורבת בטרנדים האחרונים בתחום המוזיקה ומתאימה לצעירים:

The BAM (Barcelona Acció Musical)

Sónar (Barcelona International Festival of Progressive Music and Multimedia Arts) – פסטיבל מוזיקה מתקדמת ואומנות מולטימדיה.

BAC! (Barcelona Contemporary Art)- אומנות עכשווית

בנוסף לפסטיבלים אלו יש את פסטיבל "גבירתנו בעלת הרחמים" - Las Fiestas de la Merce שהוא אחד הפסטיבלים הגדולים של ברצלונה הנערך בתחילת הסתיו. באירועי הפסטיבל הנמשכים שבוע ימים מתקיימים כ-600 אירועי תרבות והפעלות קהל. בפסטיבל מתקיימים אירועי תרבות רבים תחת כיפת השמיים, ריקודים, מוזיקה ותהלוכות, מפגן אווירי, זיקוקים וכן תהלוכה צבעונית גדולה מרכזית ורועשת החוצה את רחובותיה המרכזיים של העיר. ניתן לומר כי צעירים שמגיעים לברצלונה יוכלו לבקר כמעט בכל תקופה בשנה בפסטיבל.

אם כבר מדברים על ברצלונה לצעירים חובה להזכיר את חיי הלילה העשירים בברצלונה. המבקרים הצעירים יכולים למצוא מועדונים חדשניים ונחשבים הממוקמים בקרבת מוזיאונים, פארקים, ומרכזי קניות. בכל המקומות הסמלייים של העיר ישנם אין ספור מועדוני ריקודים, מועדונים ובהם הופעות חיות ופאבים. ניתן למצוא מועדונים רבים לצעירים באיזור Barrio de Gràcia ובאיזוריםPort Vell, Port Olímpic.

ומה עם הספורט? צעירים המגיעים לברצלונה ומעוניינים להתאמן בענפי הספורט השונים יוכלו לבצע זאת במגוון מתקני הספורט היוקרתיים שנבנו עבור האולימפיאדה בשנת 1992. מתקני הספורט הללו שווים ביקור גם לצעירים שמתעניינים בספורט וגם לצעירים המתעניינים באדריכלות. במתקני ספורט בברצלונה ישנן גם תחרויות ספורט מהנות שפתוחות לקהל הרחב. וגם, כמובן, הצעירים אוהדי הכדורגל יוכלו להנות מאיזה משחק כדורגל משובח באצטדיוני FC Barcelona ו- Espanyol.  

אטרקציה נוספת ומהנה במיוחד לצעירים היא חוף הים של ברצלונה. ברצלונה היא עיר נמל וכולה מושתתת על הקירבה לים. צעירים המגיעים לברצלונה יכולים ליהנות מהשמש, גלישת רוח, צלילה, או שייט קיאקים. 


אודות מחבר המאמר

נופש ישיר , אתר המציע חבילות נופש בחו"ל , טיסות לחו"ל ועוד.  

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.