אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

3 סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל דיאטה היום

יש כל כך הרבה סיבות טובות למה כדאי לך להתחיל לעשות דיאטה כבר היום ולשנות את אורח חיים שלך.

כמובן יש את אלו שיגידו לך שזה בריא ובאמצעות ירידה במשקל אתה תוכל למזער את הסיכויים שלך לחלות במחלות בעתיד אבל אתה רוצה תוצאות עכשו, רווחים עכשו וכל אותם מנטרות לא מעניינות אותך.

בדיוק בשביל זה כתבתי את המאמר הזה בכדי שתוכל להבין למה כדאי לך לעשות דיאטה ואיך תוכל לראות תוצאות ממש תוך זמן קצר.

הרגשה: אין מילים נכונות שבהם ניתן לתאר את המצב רוח שמרגישים אחרי אימון טוב ואינטנסיבי. לפעמים כל מה שצריך כדי לשנות "פאזה" מיום קשה בעבודה זה חצי שעה ריצה או שעה של הליכה.

גם אני בהתחלה לא האמנתי או לא הבנתי איך חצי שעה של סבל תגרום לי להרגיש טוב יותר אבל זה עובד וזה עובד כמו קסם.

תנסה, מקסימום תאהב את זה!

פיתוח אישיותי: כל כך הרבה אתה יכול ללמוד על עצמך תוך כדי הדיאטה או אחריה. על האופי שלך ומאיזה חומר אתה עשוי.

הצלחתי ללמוד על עצמי כל כך הרבה כשעשיתי דיאטה, לא מעט תכונות אופי שלי התבלטו בעקבות הדיאטה והיום אני לא מצליח להבין איך הצלחתי לחיות בלעדיהם.

כוח רצון, התמדה, נחישות, חוסן מנטלי, כל אלה הם מנת חלקם של כל אותם אנשים שיצאו מאיזור הנוחות שלהם ותנוחת הבטטה אל אורח חיים בריא וטוב יותר.

זה כמו גלגל שמסתובב לו: לאחר שתשיל ממשקל גופך את המשקל העודף, אתה תתחיל לקבל מחמאות מהסביבה, יחמיאו לך ויבואו לבקש את עצתך, בעקבות כך תרגיש טוב, האנרגיות שלך יהיו חיוביות וכך אתה תהיה פתוח וקורן יותר לסביבה שלך והם בתמורה יבקשו את קרבתך מתוך רצון ל"הדבק" באנרגיות הללו.

כשתצליח בדיאטה, אתה תראה שכל תחומי העניין בחייך משתפרים בהתאם. זאת כמובן אם באמת שיניתם את אורח החיים שלכם ולא עקבתם אחרי איזו דיאטה מהירה שבמהירות האור תחזיר אתכם למצבכם ההתחלתי.

מקווה שזה יהווה עבורכם זרז להתחיל דיאטה,

בהצלחה,

יוני.


אודות מחבר המאמר

נהנת לקרוא? הורד עכשו בחינם את הספר שכתבתי: הוראות הפעלה לגוף שלך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.