אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת בריכת שחייה,בניית בריכות שחייה

 

בכל מקרה בו הוחלט על הקמת בריכת שחייה יש להקפיד על מספר מערכות חיוניות לטיפול שוטף בבריכה ולמען שמירה על בטיחותם של המתרחצים וכן יצירת חוויה של רחצה ושחייה נעימה: עניין חשוב ביותר, במיוחד בעת בניית בריכות שחייה המיועדות גם לילדים, הוא עניין הבטיחות. מומלץ לנקוט בכל אמצעי הבטיחות האפשריים: הראשון שבהם הוא הקמת גדר או חומת בטיחות מסביב לבריכה. גדר זו מקיפה את מתחם הבריכה וכוללת שער ננעל. באופן זה אין ילדים קטנים יכולים להיכנס מבעד לגדר. גם גובה הבריכה הינו גורם שיש לקחת בחשבון בעת הקמת בריכת שחייה: במיוחד בבריכות מוכנות אשר מותקנות על גבי המשטח באופן כזה שהם בולטות מעל פני השטח חשוב לשים לב שגובה הבריכה הינו בטיחותי וילדים קטנים אינם יכולים לטפס על דפנות הבריכה בקלות. אמצעי בטיחות נוסף אשר מומלץ להוסיפו בעת הקמת בריכת שחייה הוא כיסוי בטיחות לבריכה: כיסוי הבטיחות משתרע על פני הבריכה באופן כזה שהוא מכסה את פני השטח של הבריכה ואוטם אותה לחלוטין. באופן זה, גם אם ילד מצליח להיכנס ובדומה לכך – בעל חיים או אחת מחיות המחמד של הבית – כיסוי הבטיחות מונע את נפילתם לתוך המים. כיסוי הבטיחות אטום וחזק ומסוגל לשאת משקל גדול. בנוסף, פתיחתו מתאפשרת רק על ידי קוד מיוחד או מפתח כך שאינו נגיש למי שלא רצוי שיידע לפתוח את הכיסוי. אמצעי בטיחות חדשני הוא אזעקה לבריכת שחייה: אזעקה זו מתחילה לצפור כאשר החיישנים מזהים נפילה למים. במקרה חירום כזה האזעקה , המחוברת גם לבריכה וגם לבית, מתחילה לצפצף ומי שנמצא בבית מספיק להגיע מייד אל הבריכה.

בנוסף לאמצעי הבטיחות יש להוסיף, לאחר בניית בריכות שחייה, ציוד שישמש לניקיון המים, ומערכות שונות לניקוז, איטום, חימום ותאורה.

לגבי מערכות ניקוי המוקמות בעת בניית בריכות שחייה, מדובר למשל בפילטר חול אשר המים יכולים להישאב אליו ולעבור בו סינון וחיטוי. אמצעי נוסף הוא מתקן כלור לפיזור הכלור במים וכן משאבת סחרור לשאיבת המים ולפיזור חומרי הניקוי טוב יותר במים.


אודות מחבר המאמר

לבריאות!  אסק4

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.