אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספיד דייט-לכל גיל, לכל אחד

פייסבוק, אתרי הכרויות, צ'אטים, סקייפ-עולם האינטרנט הווירטואלי בעשור האחרון נותן את אותותיו גם בתחום הרומנטי בחיינו. היתרון של המגמה הוא גם ערב האכילס שלה-אנו מתמקדים יותר בווירטואלי ומתרחקים מהאישי וממפגש פנים אל פנים. נכון, בעקבות התכתבות באתר הכרויות למשל הרבה נפגשים בחיים האמיתיים, מתאהבים ואף מתחתנים.

אבל עם זאת-כמה פעמים שפטתם בחור או בחורה באתר הכרויות על סמך התרשמות שטחית בלבד של שניה או שניים? ספיד דייט במובן זה מחזיר אותנו קצת אחורה. נכון, מדובר בפגישה עיוורת (למעשה הרבה מאד פגישות עיוורות) לכל דבר. עם זאת, הפלטפורמה של ספיד דייט מאפשרת לנו קצת יותר זמן להכיר את האדם שמולנו (בממוצע חמש עד שבע דקות לפגישה) ובכך למעשה מבדילים בין השטחיות המסוימת שקיימת בעולם האינטרנט אל מול העולם האמיתי.

ספיד דייט-שבע דקות רוץ!

לכל שועלי הדייטים שבינכם שבע דקות לדייט יכולים להישמע מעט מדי. זה יכול אולי להישמע קצת מפתיע-אבל האם ידעתם שרושם ראשוני נקבע תוך שבע שניות? כן, שבע שניות! המשמעות של הדבר היא כזאת-בערב ספיד דייט ממוצע ייתכן ששבע דקות יסתיימו לכם בלי שתשימו לב ויהיו מקרים אשר בהם שבע דקות ייראו לכם כמו נצח. הכול עניין של רושם ראשוני.

ספיד דייט-כיצד ליצור רושם ראשוני מוצלח

בסדר, אז הבנו שאנחנו קצת מוגבלים בזמן ועלינו ליצור את הרושם הטוב ביותר בשניות הראשונות-מה ניתן לעשות?

ראשית, אולי לחלקכם זה יישמע טריוויאלי אבל חשוב מאד ואף חובה להקפיד על כל העניין של מראה ואסתטיקה. למה בדיוק הכוונה? ללבוש בגד אלגנטי במידה שיחמיא לכם (גם לא צריך להגזים-עניבה במקרה זה באמת תהיה יותר מדי), שימו בושם נעים, תצחצחו שיניים לפני (שוב-אמור להיות טריוויאלי אבל כנראה שלא מספיק בשביל חלק מהאנשים).

שנית, אל תשכחו לחייך. תופתעו לגלות כמה חיוך קטן יכול להשפיע על כל הסיטואציה. תחשבו על כך שבערב ספיד דייט ממוצע כל גבר או בחורה עוברים "ראיונות עבודה" אצל 15 גברים או נשים שונות. איך במקרה זה תוכלו ליהנות מיתרון יחסי על פני השאר? חייכו, העניקו מחמאות קלות, והראו באופן כללי גישה חיובית. אף אחד לא אוהב אנשים נרגנים או זעפנים. במיוחד לא בסיטואציה שכזאת.

ולסיכום, הכי חשוב-תהיו אתם עצמכם. אנשים, בעיקר בנות, יכולים לגלות זיוף מקילומטרים. גם אם נניח שתצליחו ב"משחק" שלכם בסוף האמת תתגלה. אז חבל-בטוח שיש לכם לא מעט דברים טובים וחיוביים להציע-הראו אותם!


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.