אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אם אנג'לינה יכולה- גם את יכולה! איך להתרגל לנעלי עקב גבוה?

שנים של צפייה ב"סקס והעיר הגדולה" גרמו ללא מעט נשים לקנא בגברת קרי בראדשו שמפזזת לה ברחובות ניו יורק על סטילטו מרשים מבלי לסיים את היום עם יבלות, כאבי גב וחוסר יכולת טוטאלית לבצע כל תנועה שהיא....אז מה הוא סוד הקסם תהיתן?.... ובכן, קסמים וניסים לא קורים כאן, אבל מספר עצות שיטיבו עם רגליכן, נעליכן והרגשתכן- בהחלט יש.

  1. קני נעל בדיוק במידה שלך. אם תקני מידה קטנה מדי- זה יכאיב לך. אם תקני מידה גדולה מדי את תיפגעי ברגל גם כן. אל תקני נעל במידה קטנה ממידתך רק בשביל להשוות לרגלייך מראה קטן יותר זה עלול לגרום לך לסיבוכים ונזקים בלתי הפיכים ברגל.

  2. נעלי את הנעלים החדשות בין חצי שעה-לשעה מדי יום והורידי אותן ברגע שהן מתחילות להכאיב לך או גורמות לך לתחושת אי נוחות. אחרי מספר ימים את אמורה להרגיש בנוח בנעלייך החדשות.במהלך הימים והמדידות "תקבל" הנעל את צורת רגלך ותהפוך לנוחה יותר.

  3. אם את מחליקה עם הסוליה המצוחצחת, שפשפי בעדינות את הסוליה על מנת ליצור חריצים קטנטנים שימנעו ממך להחליק עם הנעל. את יכולה לשפשף בעדינות עם פצירה, סכין לא חד או "סקוטש".

4. מדדי סגנונות שונים של עקבים ובחרי את סוג העקב הנוח לך. ישנם סוגי עקבים שונים; עקב עם בסיס רחב וסיומת צרה, עקב רחב, עקב מרובע, עקב משולש, גבהים שונים ועוד.

5. ישנם עזרים רבים שניתנים לשימוש ומקלים על כאבים ושפשופים בנעל; פד ג'ל לכרית כף הרגל שנצמדת לנעל, פד עגול למניעת חיכוך בין הקרסול לנעל ועוד.

6. על מנת להתרגל לנעליי עקב גבוה מעור- הסתובבי איתן בבית לאחר שגרבת גרביים לחות. הגרביים ירככו את עור הנעל וימתחו אותו במעט.

7. אם רגלך מחליקה בתוך הנעל/הסנדל הגבוה- רססי על הסוליה הפנימית ספריי מקשה לשיער, וכך רגלייך לא תנוע ותחליק בנעל.

8. נעלי סטילטו (בעלות עקב גבוה, חד וצר) קונים איכותיות. סטילטו לא איכותי משמע עקב גבוה ולא בטיחותי. אם את מרגישה שהעקב שלך מתנודד לו- ותרי על הנעל שכן זה מסכן אותך בנפילות ובנקע בקרסול. נעל בעלת עקב גבוה צריכה להיות נוחה עם רצועת עקב בטוחה.

 

אז שיהיה בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

גאלה רחמילביץ'

GALA'STYLE

when you look good- you feel good

סטיילינג לנשים אמיתיות

Http://www.galastyle.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.