אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת פנים למראה צעיר יותר

 

העניין של ניתוחים פלסטיים ושל טיפולים אסתטיים, ניתן לראות כי הוא החל כבר מלפני עשרות שנים. כבר החל משנות השישים, בוצעו ניתוחים פלסטיים שונים, אשר המשיכו להתקיים עם השנים. אך כמובן שחלו אצל ניתוחים פלסטיים אילו שינויים ושיפורים שונים.

כמובן שניתן להבחין כי גם טיפולים אסתטיים, היו נהוגים במשך שנים רבות. כיום אומנם מבצעים טיפולים אסתטיים אצל מנתח פלסטי מקצועי, אך כמו שיש קרמים למריחה למטרה של טיפולים אסתטיים, כך היה נהוג בעבר לפני שנים רבות. אשר בהם ביצעו טיפולים אסתטיים בעזרת מריחתם של תמציות צמחים על פני עורנו.

כמובן שבעזרת ניתוחים פלסטיים או טיפולים אסתטיים, אשר מבצעים ניתן לקבל מראה יותר צעיר, יותר יפה ממה שבאמת אנו נראים.

ניתן להבחין כי מכלל אזור גופינו המקום הבולט ביותר אשר יש לנו הוא פנינו וצווארונינו, כיוון שגם בחורף וגם בקיץ רואים אזור זה. כמובן שהפנים הם כרטיס הביקור שלנו. ככל שהזמן עובר אנו מזדקנים וכך ניתן לראות זאת על פנינו. עקב כך שנוצרים קמטים שונים על גופנו. כמובן שחשוב מאוד שאנו נדאג כי מראה של פנינו יישאר נקי, יפה וצעיר לאורך זמן. יהיה תמיד מטופח יפה ונקי. לכן ניתן בעזרת טיפולים אסתטיים או בעזרת ניתוחים פלסטיים של מתיחת פנים.  כמובן שבנוסף לשמירה על פנים יפות, צחורות נקיות וללא קמטים. טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים של מתיחת פנים, יכולים לעשות את הלא יאומן ולהעלים את הקמטים, אנו נראה כאילו החזרנו את הזמן לאחור, ואנו שוב צעירים ויפים.

נשים מבוגרות אשר הם בנות 60 בערך, עושות טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים של מתיחת פנים, על מנת שהן ימשיכו להיראות במיטבן. גם גברים עושים זאת אך בגיל יותר צעיר. כמובן שניתן לראות כי נשים וגם אפילו גברים רבים, אשר עושים ניתוחים פלסטיים של מתיחת פנים. ייבצעו יחד עם ניתוח זה, ניתוחים פלסטיים של מתיחת צוואר. על מנת לקבל את המראה המושלם, של פנים יפות, צעירות ומתוחות. וגם כמובן של צוואר יפה, בריא, צעיר וללא קמטים.

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.