אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפה משיגים קרמיקה גרניט פורצלן

מדוע אנחנו כל כך אוהבים את המראה של השיש?יחסית עד לא מזמן רוב הדירות והבתים בארץ נראו זהה: מרצפות טרצו (שומשום) , ומטבחים של אבן חברון. לפני שלושים שנה בערך התחילו להיכנס לבתינו מגוון חומרים נוספים, בעלי תכונות, גוונים ועלות שונה, שמאפשרים לכל בעל דירה לקנות את החומר המתאים לטעמו ושימושיו האישיים.מבחינת הריצוף, אפשר להחליט בין אם לחפות את הרצפה בשיש מסוג כלשהו, גרניט-פורצלן, פרקט עץ או למינציה, או הלינוליאום הזכור עלינו לטובה, והמשטחים במטבח בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, וכמובן עץ ונירוסטה. ואז, כאשר אנו ניצבים מול מגוון כזה גדול של חומרים שונים, קשה להחליט ועולות הרבה מאוד שאלות, וביניהן איפה מוצאים קרמיקה עודפים, או, מה החומר שמתאים לכם?מחפשים מידע על שיש קיסר צבעים? להלן כמה עצות אשר יסייעו לכם להתחיל:מרצפות מכל הסוגים קונים רק ממשווקים מורשים. כך תוכלו לדעת שאלו חומרים המתהדרים בתו תקן.כאשר רוכשים אבן וודאו שאתם מקבלים כיסוי במסגרת האחריות למקרי שחיקה מוגברת ופגמים אחרים.בזמן רכישת שיש למטבח או לחדר האמבטיה, בררו אם מדובר במחיר סופי ואם הוא כולל בנוסף את ההובלה וההתקנה.ריצוף שיש מתאים בעיקר לחללים סגורים, מפני שלחות, רטיבות ושמש ישירה פוגעות עם חלוף הזמן בצבע השיש, שוחקות אותו וגורמות לו לדהות.החלפתם את הריצוף הישן בחדש? שימרו מספר חבילות של המרצפות למקרה שתצטרכו לתקן או למקרה שתעדיפו להרחיב את השטח המרוצף.במקרים של החלפה והסרה של הרצפה, מומלץ ביותר לנצל את ההזדמנות להחלפת הצנרת, גם אם רשת הצינורות עוד במצב תקין.רוצים לקרוא עוד על קרמיקה גרניט פורצלן? למידע נוסף ולקבלת שירות בקרו כבר עכשיו באתר http://www.rizuf.co.il/ ותראו איך הכל יכול להיות פשוט יותר. ריצוף נעים!


אודות מחבר המאמר

רוצים לקרוא עוד על קרמיקה גרניט פורצלן? למידע נוסף ולקבלת שירות בקרו כבר עכשיו באתר http://www.rizuf.co.il/ ותראו איך הכל יכול להיות פשוט יותר. ריצוף נעים!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.