אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירה - איך תוכלו להיכנס לדירה נקייה

פינוי דירה – איך תוכלו להיכנס לדירה נקייה

 

מעטים מאיתנו חושבים על פינוי דיירים עקשנים מדירה כשמספרים לנו על פינוי דירה, אבל כמו דיירים שלא מוכנים לצאת, כך גם לעיתים החפצים שנמצאים בתוך הדירה – פינוי דירה נועד לדירות שבהן הזבל חוגג – ערימות של חפצים שאין להם שימוש, זבל שמפוזר בכל מקום והצדקה למשפט שמרוב עצים (או זבל) לא רואים את היער (או את הדירה).

 

כאשר אנחנו רוצים להיכנס אל דירה נקייה ונעימה – בין אם מדובר על דירה ששהינו בה כבר מספר חודשים או אפילו שנים או דירה שאנחנו זה עתה נכנסים אליה אחרי דיירים קודמים שבלשון המעטה לא היו הכי נקיים, פינוי דירה הוא דבר מתבקש.

 

אך מה זה בעצם פינוי דירה – מה השירותים הניתנים, והאם זה כולל גם דברים מעבר להוצאה עצמה של הפסולת מחוץ לבית?

 

פינוי דירה – דעו מה אתם מקבלים

 

פינוי דירה הוא שירות שלמעשה כולל כמה דברים ביחד – ההוצאה של הזבל מתחומי הדירה הוא רק חלק אחד מביניהם, ואומנם הכי גדול משאר החלקים, אך בסה"כ מהווה חצי מהעבודה.

שאר העבודה היא וידוי הריגה – לוודא שאכן כל הזבל הוצא מתחומי הבניין, לוודא שאין פסולת או שאריות זבל שמופיעות בחדר המדרגות, בחצר או מחוץ לבניין ולוודא שהזבל מפונה אל אתרים מורשים.

כמו כן, חברות רבות מציעות שירותים משלימים כגון ניקיון של הדירה לאחר הפינוי, וזאת כדי להחזיר את הדירה נקייה עד כמה שניתן.

 

את כל הנושאים המשלימים של פינוי דירה אנחנו מגדירים בעת חתימה על החוזה – זה מהווה מפתח כדי שנדע בדיוק מה השירותים שאנחנו צריכים או לא צריכים לקבל כחלק מהחבילה. במקרים רבים, חברה שמציעה שירותים במחיר יותר "גבוה" מציעה שירותים נלווים רבים אשר החברה הזולה לא מספקת, ומשאירה אתכם עם עוד כמה שעות של עבודה כדי לנקות אחרי המפנים.

 

פינוי דירה – לסיכום

 

דירה נקייה זאת לא מילה גסה, במיוחד כאשר איכות החיים שלנו מושפעת באופן ישיר מהניקיון של הדירה. כאשר אנחנו רוצים לשהות בתוך מקום נעים למגורים, פינוי דירה הוא דבר מתבקש, במיוחד כאשר אין לנו את היכולת הפיזית או הזמן לבצע פינוי דירה בעצמנו.

 

חברות רבות מציעות פינוי דירה, אך דווקא בנושא הזה חשוב לדעת בדיוק מה אנחנו מקבלים וכמה אנחנו משלמים על זה – לעיתים זול עולה לנו ביוקר, ואנחנו צריכים לדעת להפריד בין שירותים איכותיים לבין אלה שלא נותנים לנו את המוצר המבוקש. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

פינוי דירה, פינוי ירושה, פינוי תכולת דירה - http://www.clearout.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.