אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה באוסטרליה: סידני, מלבורן או קנברה

חושבים על עבודות באוסטרליה? מתלבטים לאיזו עיר כדאי לכם להגיע? איזה מוצרים כדאי לכם למכור? באיזו סוג של עבודה שווה לכם לעבוד? קודם כל תנו לנו להציע לכם משהו, אם אין בידכם דרכון זר של אחת ממדינות ההסכם: אירלנד, בריטניה, בלגיה, גרמניה, דנמרק, הולנד, נורבגיה, פינלנד, קנדה, צרפת, איטליה, אסטוניה, שוודיה, קפריסין, יפן, קוריאה, מלטה וטאיואן אל תגיעו לעבודות באוסטרליה. נכון לשנת 2011 נערכות פשיטות מבוקרות ומאד קפדניות כמעט על כל אזור שהוא במטרה לגרש עובדים זרים מגבולות המדינה. לכן עבודות באוסטרליה מתבצעת אך ורק עם ויזת עבודה חוקית (working holyday visa) לבעלי דרכון ממדינות ההסכם, אל תקחו סיכונים מיותרים בעבודה בחול, יש מספיק מקומות לעבוד בהם שהסיכון בהם נמוך וכמעט אפסי לעומת עבודות באוסטרליה. אז אם יש בידכם דרכון זר של אחת ממדינות ההסכם והחלטתם להגיע לעבודות באוסטרליה סקרנו בשבילכם את הערים המבוקשות ביותר ביבשת:

עבודות באוסטרליה- סידני:

סידני היא ללא ספק אחת הערים היפות בעולם ועומדת בראש רשימת היעדים המרתקים ביותר בעולם. רבים טועים וחושבים שהיא עיר הבירה של אוסטרליה (טעות, עיר הבירה היא קנברה) בגלל שהיא המנוע הכלכלי של המדינה. העבודות באוסטרליה בעיר סידני היא חוויה שזהה מאד לעבודה בארה"ב בשילוב אוסטרליות יפיפיות, אנשים מנומסים שאוהבים את החיים. אלוסיית העיר מונה כארבעה מילון תושבים ועוד אלפי תיירים שמגיעים לביקר כל חודש על מנת להתענג על האתרים היפיםף הנופים והאטרצקיות בעיר. העבודות באוסטרליה בעיר סידני מתשלמת בעיקר בתחום המכירות בגלל מגוון התיירים המגיע אליה והאלוסיה העשירה שחיה בה. אזור בונדי ג'נקשיין בחוץ בונדי שבסידני נחשב לאזור שופינג הומה בכל ימות השנה שבהחלט עבודה באוסרטליה בתחום המכירות עדיפה בו יותר מאשר בכל אזור אחר בעיר.

עבודות באוסטרליה- קנברה:

קנברה עיר הבירה של אוסטרליה שוכנת לצדו של חוף הים, היא עיר יוצאת דופן ביופיה שהוקמה תחת תחרות קשה בין העיר סידני למלבורן על תואר עיר הבירה של אוסטרליה וכדרך אמצע הוחלט לבנות אותה. העבודות באוסטרליה בעיר קנברה מתאימה בעיקר לאלה מכם שרוצים לחוות את אוסטרליה במלוא רבדיה, להכיר את האנשים הפשוטים ולא העתקים של אנשי היי-טק כמו שיש בכל העולם. העבודות באוסטרליה בעיר קנברה בתחום המכירות מתרכזת בעיקר באותן נשות חברי הפרלנט המשועממות שהגיעו עם בני זוגם לכנסים כאלה ואחרים וכל עיסוקים הוא קניות מהבוקר ועד הערב. בנוסף תוכלו הגיע לעבודות באוסטרליה בעיר קנברה בקטיף, בציורי שמן וכו'.

עבודות באוסטרליה- מלבורן:

בניגוד לסידני השמשית מלבורן נחשבת לעיר יותר גשמוה ואפורה אך אלה שהתרגלו לכך מהללים את יופיה, את הפארקים העצומים שפזורים בה ואורח החיים הנוח שמאפשר עבודות באוסטרליה בראש שקט ונקי מדאגות. בניגוד לשתי הערים האחרות הקהילה היהודית במלבורן היא גדולה מאד לאלה מכם שזה חשוב להם. עבודות באוסטרליה במלבורן בתחום המכירות דווקא בציורי השמן יותר ריווחית מאשר עבודות באוסטרליה בעגלות.

רבים שמגיעים לעבודות באוסטרליה בעיר מתענגים על חיי הלילה הענפים שלה, המסיבות, הברים, התיאטראות והמסעדות המושקעות.


אודות מחבר המאמר

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים.פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.