אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול לניו יורק - טיולים בעברית בארצות הברית

טיול לניו יורק

אחד מהיעדים המבוקשים ביותר בכל הזמנים לתיירים היא ארצות הברית. טיולים בעברית בארצות הברית יכולים לעזור לישראלים שלא כל כך מבינים את השפה האנגלית או כאלו שמעוניינים בהדרכה מיקצועית לאטרקציות שונות בארה"ב. אחד הטיולים המבוקשים ביותר הוא טיול לניו יורק שמוסיף רבות לחוויתם של התיירים המגיעים לארצות הברית.

ארצות הברית כיעד הגירה

טיול לניו יורק תורם רבות לחווית התיירות בארצות הברית כיוון שכאשר מגיעים לניו יורק מרגישים ממש את ארצות הברית בכל מובן המילה. בניו יורק עצמה מצויות כל כך הרבה קבוצות אתניות שונות ממש כמו בכל מדינת ארצות הברית שנחשבה במשך שנים ליעד ההגירה מספר 1 בעולם עבור תיירים רבים.

ניו יורק

הקהילה היהודית בניו יורק

טיול לניו יורק הנחשבת לעיר המרכזית בחוף המזרחי של ארצות הברית יחשוף אתכם לתרבות של ארצות הברית ואם בליבכם קיים קשר לדת תוכלו להתחבר לקהילה היהודית בברוקלין שנחשבת לאחת מקהילות היהודים הגדולות ביותר בעולם. אחד מהמקומות המבוקשים ביותר לתיירות בעולם הוא מפלי הניאגרה.

מפלי הניאגרה

מפלי הניאגרה מרהיבים ביופים ומצויים על גבולן של ארצות הברית וקנדה. יותר מ 15 מליון תיירים בכל שנה מגיעים למפלי הניאגרה וחלקם שט בספינה גדולה כדי לחזות בהם מקרוב. טיולים בעברית בארצות הברית, זכו בשנים האחרונות לביקוש רב מצד ישראלים רבים שמעוניינים לבקר במקומות שונים בארצות הברית.

מפלי הניאגרה

הוצאת ויזת תייר

במידה ואין ברשותכם דרכון אמריקאי לפני קביעת הטיסה תצטרכו להוציא ויזת תייר דרך שגרירות ארצות הברית בישראל. בעקבות אירועי הפיגועים בבינייני התאומים לפני כעשור, החמירה ממשלת ארצות הברית על כניסת זרים ממדינות שונות ועל הישראלי הממוצע (לא כולל סטודנטים) להראות כי ברשותו משכורות של שישה חודשים לפחות בעבודה מסודרת. במידה והוא בעל עסק עליו להביא אישורים מתאימים.

 


אודות מחבר המאמר

Pengl

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.