אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השוואת מלונות ספא של ישרוטל

 

אתם רוצים לפרגן לעצמכם ולנסוע לחופשת סוף שבוע ארוכה, מזמן לא מצאתם את עצמכם יוצאים לחופשה שאחריה תחזרו רגועים ורעננים נפשית אבל לא פחות חשוב גם גופנית, אתם מודעים לעובדה שיש קשר מובהק בין המצב הנפשי שלכם לבין איך שאתם נראים. לא פעם אמרו לכם משפטים בסגנון של ,"זה נראה שלא ישנתם כבר כמה ימים"  מה שבעצם מתאים לכם זו חופשה שבה לא תתרוצצו בין מסעדות וגם הילדים לא יצטרפו אליכם, חופשה מיוחדת כזאת שיטפלו בכם מכף רגל ועד ראש, שבה גם כל מה שתשמעו זה את ציוץ הציפורים שמסביב ותחושו את הטבע שמחוץ לחלון בחדר המפנק אותו קבלתם במלון.

הטרנד של מלונות ספא מצליח בגדול בשנים האחרונות בבכל רחבי הגלובוס. במקור החופשות האלו נחשבו לפתרונות עבור אנשים חולים, מעין חופשות מרפא. הן היו מאוד מקובלות בקרב קהל מבוגר, ישנם מלונות באירופה שפועלים יותר מעשרות שנים בתור אתרי מרפא מוכחים.  ערים כמו באדן באדן בגרמניה או אתרים נופש אחרים באוסטריה והרי הקרפטים ברומניה. אצלנו בישראל אתם מכירים את המלונות שעל שפת ים המלח שלו סגולות ריפוי מוכרות ומוכחות. בשנים האחרונות התפתח תחום תיירות המרפא או כמו שנקרא כיום – ספא, במקביל להתפתחות הרפואה המשלימה והשאיפה לאורח חיים בריא.

מלונות ספא של רשת ישרוטל הם הפתרונות האולטימטיבי לחופשה לגוף ולנפש

לרשת ישרוטל, אחת מרשתות בתי המלון המובילים בארץ יש קונספט יחודי שאומר "מלון לכל חלום" במסגרת זאת היא מנהלת ומקימה מגוון רחב של בתי מלון שמתאימים לקהלים שונים. אחד הפתרונות אותם היא מציאה, אלו הם מלונות הספא כיום קיימים ברשת מחוץ לאילת שני מלונות ספא, הראשון הוא מלון יערות הכרמל שקיים כבר עשור. המלון השני הוא המלון החדש שנפתח להרצה רק בימים אלו, זהו מלון בראשית שנמצא במצפה רמון ממש על שפת המכתש.

מלון בראשית – מלון ספא מפנק וחדש מול המלון המוכר יערות הכרמל, השוואה בין המיקומים

כשמשווים בין שתי פנינות האירוח האלו, לא ניתן שלא להתייחס למיקומים שלהם. חום מול ירוק, נוף דומים מדברי מול יערות ונוף הררי. יש אנשים שאוהבים לגוון, יש כאלו שאוהבים את צלילי השקט של המדבר ויש אחרים שזקוקים לריח של עצי האורן. לכולם ישנם פתרונות בהינף יד. אם אתם תושבי מרכז הארץ, בכל מקרה לא תסעו יותר משעה וחצי כדי להנות מחופשה באחד משני המלונות.

מלון בראשית מול מלון יערות הכרמל חדש מול ותיק

אם אתם מאלו שאוהבים לגלות ולהתנסות בדברים חדשים, אין ספק שאתם חייבים להיות בין האורחים החדשים שפוקדים את מלון בראשית. לעומת זאת אם אתם רוצים לחוש בטוח ולקבל שירות מצוות מוכח כזה שעובד ביחד כבר עשור, סביר להניח שתתארחו קודם במלון יערות הכרמל. יחד עם זאת מכיוון שמדובר ברשת ישרוטל, אין ספק שהאירוח בשני בתי המלון יהיה מספק, קשוב ואיכותי.

קו המשווה – טיפולי הספא

מכיוון ששני בתי המלון שייכים לרשת מובילה, בהתאם לכך השירות המוקפד שתקבלו, החל מתהליך קבלת החדר מפקידי הקבלה, דרך שירות החדרים הקשוב ועד למגוון הגדול של שירותי הספא במלונות.

שתהיה לכם חופשה נעימה

 


אודות מחבר המאמר

רם בלוק

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.