אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתיחת צוואר ופנים ולהראות צעירים בכמה שנים

כיום  ישנה מודעות גדולה, עד כמה המראה שלנו חשוב. לכן ניתן להבחין כי מספר גדול מאוד של אנשים. גברים ונשים כאחד. מבצעים ניתוחים פלסטיים. וגם כמובן טיפולים אסתטיים, למטרת שיפור המראה.

יש סוגים רבים של ניתוחים פלסטיים, ושל טיפולים אסתטיים. לדוגמא, ישנם ניתוחים פלסטיים מסוג: מתיחת חזה, מתיחת צוואר, מתיחת פנים, הגדלת או הקטנת חזה, פילינג, שמנים ארומטיים מיוחדים טבעיים וכדומה.

ניתן לראות כי הצוואר, הינו האזור אשר מסגיר את גילינו. לכן כאשר הצוואר נראה רפוי, מידלדל ולא אסתטי. כדי לבצע טיפולים אסתטיים באזור הצוואר, או לבצע ניתוחים פלסטיים של מתיחת צוואר.

עם השנים נוצר מצב של עור עודף, קמטים אשר מושכים את פנינו כלפי מטה, כתוצאה מכך אנו נראה זקנים. על מנת לשפר מראה זה, ניתן לבצע ניתוחים פלסטיים או טיפולים אסתטיים.

מהו ההליך של ניתוחים פלסטיים, ושל טיפולים אסתטיים בתחום של מתיחת צוואר. ישנם מקרים אשר בהם מתבצעים ניתוחים פלסטיים של מתיחת צוואר, ושילוב עם ניתוחים פלסטיים של מתיחת פנים.

בעת ביצוע של ניתוחם פלסטיים אילו, מרימים את רקמות הצוואר ואת רקמות הפנים. כדי להניחם במקום שבו הם ייראו יותר יפות ויותר מתוחות.

בעת ביצוע ניתוח פלסטי זה. מוסר העור העודף, כדי שהמראה של הפנים ושל צווארנו לא ייראה מתוח מידי ולא טבעי. בעת ביצוע ניתוחים פלסטיים אילו, מהדקים את שרירי הצוואר השטחיים, וישנם לפעמים מצבים אשר בהם אפילו משלבים גם שאיבת שומן.

נשאלת השאלה, מהם סיכויים ההצלחה של ניתוח מתיחת צוואר?

כמובן כאשר עושים טיפולים אסתטיים או ניתוחים פלסטיים, נגד תופעות ההזדקנות. אומנם התוצאות של טיפולים אילו עוזרות. אך הם אינן מונעות את הליך ההזדקנות.

כאשר עושים ניתוחים פלסטיים, קיים הצורך רק פעם אחת לבצע ניתוחים פלסטיים. אשר הם מחזיקים לכל החיים. לעומת טיפולים אסתטיים אשר קיים הצורך לחזור שוב ושוב על פעולה זו על מנת שהיא תצליח.

כמובן שיש גורמים שונים, אשר משפיעים על הצלחת הניתוח. במקרים אשר בהם יש כתמים רבים. או שיש פיגמנטציה. קיים הצורך לשלב בין ניתוחים פלסטיים של מתיחת צוואר וגם שילוב של פילינג להעלמת הקמטים.


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.