אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים בבחירת חומרי איטום גגות.

היום התחרות בין חומרי האיטום היא כל כך ענפה. יש כל כך הרבה סוגים של חומרי איטום גגות. חומרים יותר מתקדמים ויש חומרים שהם קצת פחות איכותיים.הרבה מאד אנשים מסוגלים  להתפשר על האיכות העיקר שזה יהיה זול. השאלה אם זה זה מה שחשוב שיהיה זול כל כך  הרבה חיקויים לחומרים.

יש כמה וכמה סוגים של חומרים לאיטום...

כיום יש כל כך הרבה חומריים והיו נפוצים חומרים לאיטום משחתיים בשביל לאיטום גגות. חומר אקרילי טוב במיוחד בשביל גגות שהם חשופים לשמש.  בנוסף לכך בבתים שעל גגות בתיהם יש דודי שמש, וכל מיני מערכות אלקטרוניו כאלה ואחרות בהם לא ניתן לבצע יריעות בטונמיות אז הפתרון הוא איטום על ידי חומרים אקרילים.

יש חומר איטום אחר שהוא זפת. אך היום הרבבה חומשחות איטום מורכבות מכמה חומרים ביחד ובניהן גם חומר הזפת. הזפת הוא חומר שנחשב מאד טוב. יחסית הוא זול ויש לו יתרון נוסף חשוב מאד והוא שהוא נשחק פחות. הוא נשחק בדרך כלל מקרני השמש. לכן אם תבחרו בצורת איטום הזו דעו לכם שתצטרכו פעם בשנה לחזור ולזפת את הגג.

יריעות בטונמיות- יריעות בטונמיות נחשבות לחומר טוב יעיל ועמיד. הוא נשחק הרבה פחות משאר החומרים והעמידות שלו בערך לכ-10 שנים. בגגות שנעשו עליהם זיפות גגות ניתן לעשות יריעות בטונמיות. יש צורך להלחים את היריעות זו לזו היטב היטב בשביל שהאיטום יהיה חזק יותר וטוב יותר.

יש עוד כמה וכמה סוגים של חומרי איטום בצורה האקרילית החומרים המוכרים הם: פולי גג אקריל פז וכו'. 

חוץ מהחומרים הטובים יותר והטובים פחות יש משתנה נוסף שנכנס למשוואה והוא: קבלן האיטום שמבצע איטום גגות. כמובן ככל שנשכור קבלן טוב, אחראי ומיומן האיטום יהיה טוב יותר. לא חסרים קבלני איטום שמזלזלים בתפקידם לא פעם נשמע שקבלן איטום לא מזפת באמת והרבה פעמים נשמע שעובדים על הלקוח בעיניים.

לסיכום: איטום גגות הוא עסק רציני שאין להקל בו ראש. אם רוצים איטום גגות מקצועי שמחזיק זמן רב ובעמידות רבה יש כמה משתנים ואחד הוא חומר האיטום והשני הוא הקבלן שנבחר לעבודה.


אודות מחבר המאמר

איטום- האחים אזרד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.