אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח שחזור קרום בתולין

 

ניתוח לשחזור קרום הבתולין,למי הוא מתאים ומתי?

בשנים האורחנות ניתן לשמוע על יותר ויותר נשים אשר מבצעות ניתוח לשיחזור קרום הבתולין,אז מהו בעצם ההליך ולמי מומלץ לבצע אותו?

הליך שחזור קרום הבתולין

ניתוח שיחזור קרום הבתולין מתבצע בבית חולים המתמחים בכך ומתבצע הליך כירורגי קצר ופשוט. בהליך עצמו תופר המנתח את חלקיו של הקרום אשר נותרים לאחר קריעתו בפעם הראושנה וכך בעצם תופר יחדיו את הקרום החדש עד לקריעתו במועד החדש. ישנו גם ניתוח המותאם עבור אותן נשים אשר נולדו ללא קרום בותלים שם ישנו הליך מעט שונה שבו מחדיר המנתח קרום סינטטי אשר ירגיש כמו קרום טבעי. ההליך עצמו אינו מסוכן ונעשה בהרדמה מלאה או חלקית, הניתוח עצמו קשר ועורך בין 20 דקות לשעה.

למי מיועד הניתוח?

לקרום הבתולין יש ריגישות תרבותית וחברתית גבוהה ולכן ברוב המקרים יבוצאו ניתוחי קורם הבתולין לפני חתונה או לפני יחסי מין עם הגבר הרצוי, לכן הניתוח מתאים לכל אותן נשים הרוצות להגיע למיטת הכלולות כבתולות או שמעונינות להגיע למטיה עם הגבר שבחרו כבתולות. בנוסף מתאים הניתוח גם לכל אותן נשים אשר נולדו ללא קרום בתולין מנגד ניתוח זה אינו מומלץ לנערות צעירות מדי מפני שלאחר הניתוח ישנה סבירות גבווה שהוא יתאחה ולא יקרע באופן טבעי.

מתי מומלץ לבצע את ההליך?

את ניתוח איחוי קרום הבתולין מומלץ ורצוי לבצע עד כשבועים לפני המועד בו את מעונינת לאבד את בתוליך וזאת כדי לוודע שהקרום החדש לא יקרע לפני המועד הרצוי או יתאחה לגמרי עד כדי שלא יהיה ניתן לקרוע אותו בדרך טבעית.

 

לסיכום הניתוח עצמו אינו מסוכן ומומלץ לכל אותן נשים אשר מעונינות להקיע ליום חתונתן כבתולות ולהרגיש מוכבדות ושמחות עם עצמן,הניתוח גם מאמשר לכל אותן נשים שנולדו ללא קרום בתולין לחוות את החוויה המיוחדת של איבוד בתוליהן


אודות מחבר המאמר

מרכז רפואי מדילי ברחובות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.