אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סנדוויצי'ם - לא מה שחשבתם

סנדוויצי'ם – לא רק משהו שלוקחים לבית ספר...

 

רוב האנשים מכירים סנדוויצ'ים כמנה פשוטה ועממית, משהו שלוקחים לארוחת 10 עד מימי בית הספר, או סתם נשנוש לשעות הערב. סנדוויצ'ים כאלה היו כוללם לרוב ממרח כלשהו, או אולי פרוסת גבינה עם חתיכת עגבנייה, משהו כדי להרגיע את הקיבה.

מטרתו של מאמר זה הוא לשפוך אור אחר על אחד המאכלים הכי אהובים אבל עם דימוי עממי שלא בצדק. האמת היא, שסנדוויצ'ים הם הרבה מעבר. במקומות מסוימים בחו"ל הסנדביץ זכה למעמד של כבוד בזכות מסעדות המכינים סנדוויצ'ים גורמה ואף מסעדות שף שמתפארים ביכולות הכנת הסנדביץ שלהן.

סנדוויץ' גורמה?!

טרנד זה לא פסח על ארצנו הקטנה וכיום ניתן למצוא גם בארץ מקומות הנותנים כבוד למאכל האהוב. מדובר בסנדוויצ'ים המוכנים מחומרי גלם איכותיים עם דגש על טריות וטעמים משובחים, היכולים להפתיע אתכם ברמות שלא דמיינתם. לאחר שתטעמו סנדוויץ' גורמה ממסעדות שזהו תחום ההתמחות שלכם, תשכחו את כל מה שידעתם על סנדוויצ'ים!

סנדוויצ'ים – לא רק בבית

סנדוויצ'ים הם למעשה פתרון מושלם כמעט לכל אירוע. אחד היתרונות הגדולים של הגשת סנדביץ על מגשי אירוח באירועים למשל, היא העובדה שניתן לתת מענה אישי לכל אורח ואורח. סנדוויצ'ים הם למעשה עולם ומלואו, וענף קולינרי לכל דבר. כיום ניתן למצוא סנדוויצ'ים העשויים במגוון עשיר של לחמים, ומגוון הממרחים והמרכיבים שניתן לשלב בסנדוויץ' הוא כמעט אינסופי.

אם ברצונכם להרים אירוע עם דגש על אוכל מרשים ומפנק, תחשבו קצת מחוץ לקופסא ותשקלו על סנדוויצ'ים המוגשים על מגשי אירוח. סנדוויצ'ים איכותיים אלו הם הרבה מעבר לחתיכת לחם עם ירק בפנים. מדובר בחגיגה של טעמים שתסחוף את האורחים שלכם עוד מהרגע הראשון. הריחות והטעמים המדהימים, יתנו "תחרות" הוגנת לכל שלל המנות שתגישו באירוע שלכם.

לסיכום – בפעם הבאה שאתם חושבים על אירוע, הכנסה אורחים או סתם יש לך חשק לאכול איזה סנדביץ, כדאי שתשקלו טוב האם להכין עוד סנדביץ פשוט מ2 פרוסות לחם שקונים בסופר, או האם ללכת למקום שבו לאכול סנדביץ ברמה אחרת, שיפתיע את כל החושים שלכם ויגרום לכם לרצות לבוא עוד ועוד!


אודות מחבר המאמר

סנדוויץ' פקטורי

מתמחים בהכנת סנדוויצ'ים במקום וגם למטרות קייטרינג. סנדוויצ'ים המוכנים באהבה עם לחמים שנאפים במקום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.