אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סטיילינג לכול חלל – פרחי משי ומראות מעץ

מי מאיתנו לא אוהב לרכוש חפצים יפים לבית? אילו הם הטוויסטים הקטנים שמחוללים שינוי באווירה. לא חייבים לשפץ, לשבור קירות, לצבוע ולהשתגע, גם לדברים הקטנים יש לפעמים משקל כבד מאוד. שני מוצרים קסומים יוצרי סטיילינג שניתן לרכוש באמצעות קנייה קבוצתית הם פרחים ממשי,שאומנם לא מפיצים ריח אך מציפים ביופי וצבעוניות כל מקום בו הם נמצאים ומראה עשויה מעץ שהיא סוג של אגדה בפני עצמה...

מראות מעץ

מראה עשויה מעץ דמוית אדנית או חלון היא הדבר לחובבי הנוסטלגיה. מראות מעץ נראות כאילו הוציאו אותן היישר מסיפורי האגדות, הן קסומות, מפיצות אווירה של יופי וחן , גם אם קמתם על צד שמאל בבוקר, והלכתם להציץ במראה מעץ התלויה על הקיר, סביר להניח שתתחילו לחייך... כי איך אפשר שלא? מראה עשויה מעץ יוצרים בעבודת יד, ממש כמו פעם, בצבעים יפיפיים כגון תכלת, לבן, עץ טבעי ועוד, יש עליה קצת קילופי צבע, קצת סימני חלודה וכל מה שצריך להחזיר אתכם אל העבר הישן והטוב. מראות עשויות מעץ מוסיפות סטיילינג וסגנון נפלא לכול חלל בו הן נמצאות והן גם רעיון מצוין למתנה, כאשר אתם שוברים את הראש באשר לרכישת מתנה למישהו קרוב ויקר.

פרחי משי

אם אתם נוסעים לחופשה, ממש אין צורך שוב להטריח את השכנים ולבקש מהם להשקות את העציצים בבית. פרחים לבית ממשי מתחרים די בקלות עם הדבר האמיתי, הם צבעוניים מאוד, מלבלבים ללא הפסקה ומגיעים במגוון צבעים. גם אם אתם רוצים ליצור קצת סטיילינג וסגנון בעסק שלכם, ומתכוננים לרכוש עציצים למשרד, פרחים ממשי הם רעיון פשוט נפלא, ואין ספק שהמבקרים במשרד יחושו מההתחלה , עוד לפני שתתחילו לדבר ביזנס, קצת יותר נעים. פרחים לבית עשויי משי, ניתן להציב בכול מקום בבית, גם בחללים החשוכים ביותר, הם הרי אינם תלויי אור וניתן למצוא אותם דמויי לבנדר, וורדים בכל מיני צבעים, פרג לבן, אורכידיאה ומה בעצם לא? פרחי משי באים ביחד עם עציצים דקורטיביים בעלי עיצוב מקורי, וגם הם בפני עצמם, יוצרי סגנון מיוחד וסטיילינג נפלא. פרחי משי ומראות מעץ לרכישה באמצעות קנייה קבוצתית.

אם אתם רוצים לקנות עציצים למשרד בשביל לשדרג בו את האווירה או פרחים לבית בשביל להוסיף קצת צבע ויופי, ניתן לרכוש אותם גם באמצעות קנייה קבוצתית, במחירים באמת נוחים, תוך כדי גלישה באתר תוכלו להתרשם ממגוון האפשרויות וההיצע ובסופו של דבר תוכלו לבחור את מה שירכוש את לבכם. .


אודות מחבר המאמר

מיי קבוצה MyKvutza - אתר קנייה קבוצתית, כי הכי משתלם לקנות ביחד. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.