אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצלמות אבטחה למוקד אבטחה

כיום ישנם הרבה מאד חברות אבטחה. אך מה חברת האבטחה הטובה ביותר? זאת שאלה שכנראה מתקשרת למושג מצלמות אבטחה. בכל חברת אבטחה יהיה מוקד אבטחה. מוקד אבטחה הוא מקום שבו מתצפתים על המסכים שמצלמים בתים, עסקים, רפתות וכו'. על מנת שמוקד אבטחה  יהיה מוקד אבטחה ראוי, הוא צריך להחזיק בקרבו מצלמות אבטחה משוכללות.

שם נרדף למצלמות האבטחה הוא מערכת מיגון בין אם זה לבית ובין אם זה לעסק וכו'.  רצוי שלמוקד האבטחה יהיה מצלמות נסתרות או מצלמות אבטחה מהסוג הטוב ביותר. רצוי שהעינניות של המצלמות אבטחה יהיו טובות כמה שיותר וחדות כמה שיותר. במצלמות אבטחה חדישות יש עיניות שבעזרתן אפשר לתצפת בלילה והן רגישות לתזוזות.

רוב מצלמות האבטחה הפשוטות יהיו נוחות לכול כיס. אפשר להשיגן במחירים סבירים ויש לדעת שגם מ במצלמות אבטחה כמו שאר הדברים יש דגמים יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות. בדרך כלל העלינ הגדולה במחיר היא משום שהמצלמה מתייחסת לפירמה יוקרתית כזו או אחרת. יש לדעת שגם מצלמות זולות יותר שלא משתייכות לחברה בעלת מוניטין או לסוג יוקרתי גם כן יכולה לענות על הצרכים.

נתונים ופרמטרים שיש להתייחס אליהם הם: רזולוציה, רגישות לאור, יכולת ראיה בלילה ועוד. חוץ מאלה ישנן מצלמות שיש להם אך ורק זום קבוע ולעומתם יש כאלה מצלמות בעלות זום משתנה. ככל שהזום גבוה יותר כך יש למצלמה יכולת לראות לרחוק יותר. ישנן מצלמות אבטחה חסכוניות שמצלמות רק כאשר המצלמה קולטת תנועה ובכך נחסכת הרבה אנרגיה. מצלמות אבטחה מסוג אינפרא אדום. מצלמות אבטחה מסוג אינפרא אדום מסוגלות לצלם גם בלילה שחשוך ואפילו בחושך מוחלט הם מסוגלות לצלם. איכותן של מצלמות האבטחה הללו תלויות בכמות הלידים, מרחק צפיה, רזולוציה ועוד פרמטרים שונים.

 

מצלמות אבטחה מסוג IP

מצלמות האבטחה הללו מחוברות אל הרשת המקומית באינטרנט ועל ידי כך מאפשרת אפשרויות צפייה לכל מקום בעולם. למצלמה הזו יש יתרונות כבירים כגון:

  1. אפשרויות הקלטה במחשב.
  2. מתאימה לצפייה בכל מקום.
  3. יכולת צפייה מכמה מחשבים בו בזמן

 

מצלמות אבטחה מסוג "כיפה"

 

מצלמות אבטחה הללו הם נפוצות מאד אולי הכי נפוצות כיום בשוק המצלמות את מצלמות האבטחה הללו ניתן להתקין גםמחוץ למבנים וגם בתוך מבנים. יתרון בולט שיש למצלמה מסוג זה הוא שלא ניתן להבין לאן המצלמה פונה.

לסיכום: מוקד אבטחה מקצועי ירכוש את מצלמות האבטחה הטובות והאיכותיות ביותר.

 


אודות מחבר המאמר

אבטחה- א.שמש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.