אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על מרפאה וטרינרית, חנות חיות ועל מה שבניהן.

יש הרבה מאד אנשים שקשורים מאד לחיות הבית שלהן עד בכדי כך שחיית המחמד הופכת להיות לחלק בלתי נפרד מבני המשפחה. אז כמו שאבא או אמא ידאגו לבן או הבן שלהם בצורה מסורה ביותר, כך גם הם ידאגו לחיית המחמד האהובה שלהם. השוני הגדול בין הטיפול  בחיות המחמד לבין הטיפול בבני אדם הוא שבשביל לטפל בבני אדם ולדאוג להם לביגוד, לתרופות, למזון, לבדיקות רפואיות אתה נאלץ לרוץ ממקום למקום. מחנות אחת לחנות אחרת בעוד שבשביל לדאוג לחיית המחמד שלך אתה יכול לרכז את כל הפעילויות במקום אחד. חנות חיות אחת ששם יש הכל גם ביגוד לחיות, גם אוכל, גם מרפאה וטרינרית ואפילו מספרת כלבים וחתולים יש שם.

הכל כלול באחד יתרונות וחסרונות...

הכל כלול באחד, כמובן שזה שבכל כלול במקום אחד, גם חנות חיות וגם מרפאה וטרינרית ועוד... יש לזה יתרון אדיר. בעל החיית מחמד לא צריך לנדוד ממקום למקום בחיפוש אחר בגדים, תרופות וכו' אלא, הכל כלול תחת מקום אחד. זה היתרון האדיר שבדבר.אך מה בנוגע למקצועיות? האם כל מקום כזה הוא מקצועי בפני עצמו? האם חנות חיות מקצועית? האם יש מספיק חיות בחנות חיות? האם יש מזון לחיות? האם הצוות הוא מקצועי ומבין בצרכי החיות? מרפאה וטרינרית היא איכותית מספיק? האחיות והוטרינרים מבינים ברפואת חיות ויודעים לתת מענה לבעיות? או שהאנדרלמוסיה חוגגת? האם כל אחד הוא באמת מקצועי? או שאף אחד לא מקצועי עד הסוף?

אז הכל באמת שאלה של מקצועיות. אם חנות חיות היא מקצועית באמת ונותנת שירותים מקצועיים בכל דבר ובכל תחום אז באמת הדבר יכול להחזיק מעמד וחנות החיות הזו באמת יכולה להיות הצלחה מסחררת.

טיפים קטנים לסיום...

אם אתה בעל חנות חיות שמאגד בתוך עוד מספר שירותים ראוי שכל בעל מקצוע יהיה הכי מקצועי שניתן. אז אם אתה רוצה לשכור שירותיו של בעל מקצוע כזה או אחר, עשה לו מבחנים ובדקים לראות את האיכות והמקצועיות שלו עד כמה שניתן. דבר נוסף זה לעשות מבחנים לכמה בעלי מקצוע מאותו תחום על מנת לבדוק מי הוא בעל המקצוע האיכותי ביותר. הכי חשוב זה לתת דגש על נושא מרפאה וטרינרית כי תחום זה שקשור לבריאות הוא הכי קריטי...


אודות מחבר המאמר

חנות חיות- בית הכלב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.