אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כדאי לנסוע לפריז עם ילדים? (כן)

פריז היא העיר הגדולה בצרפת ואחד ממוקדי ההשכלה, הדת והכוח הראשיים של אירופה, כבר מאז המאה העשירית. פריז נחשבת כסמל התרבות של צרפת ומהווה מוקד משיכה לכ-32 מיליון תיירים מדי שנה. חשוב לדעת כי פריז היא לא רק מוזיאונים לזקנים, יש בה אטרקציות שונות המתאימות לכל המשפחה.

אז אם אתם מפנטזים על נופש בפריז , דעו כי בשוק כיום יש המון טיסות, דילים וחבילות נופש ברגע האחרון , וזכרו כי פריז היא יעד מעולה לטיול עם ילדים. להלן כמה אטרקציות לטיול בפריז עם ילדים:

בקרו בגשרים

ישנם 36 גשרים ברחבי הסיין וכל אחד מהם שונה מהשני. חלקם ממתכת, חלקם מעץ, חלקם פשוטים וחלקם מעוטרים פסלים יוקרתיים. זוהי אטרקציה מעולה לכל המשפחה. הילדים יכולים להשתעשע למשל, בבחירת הגשר הטוב ביותר בעיניהם, או אם הם אוהבים לצייר, בציור הגשרים.

סיפור פריז (Paris Story)

סיפור פריז הוא מופע מולטימדיה בן 50 דקות. זוהי דרך נהדרת להכיר את ההסטורה של פריז ולהרגיש כאילו אתם חווים אותם כעת. הילדים ייהנו מהמופע ומהדגם הענק המפורט של פריז הנמצא במקום.

פארק המים Aquaboulevard

פארק המים Aquaboulevard הוא פארק ענק עם בריכת גלים, מגלשות, בריכות שחיה מקורות, מגרשי טניס, באולינג, ועוד. אם מגיעים לפריס עם ילדים, כדאי מאוד להגיע אליו ולעשות כיף גדול לכל המשפחה.

טיולים רגליים

פריז מלאה במקומות לטייל בהם עם ילדים: יש בה המון שדרות יפות ופארקים קטנים ומקסימים. כמו כן, כמעט בכל מקום שתלכו בו תוכלו ליהנות מהריח של המאפים והלחם הטרי מהעסקים שבסביבה ותוכלו לעצור עם הילדים ולטעום קצת.

עלו על קרוסלות

בפריז יש המון קרוסלות עם סוסים לבנים ואחרות המסתחררות למנגינות עליזות. אם מגיעים לפריז עם ילדים חובה להגיע לקרוסלה אחת לפחות. ניתן למצוא קרוסלות באזורים הבאים:Jardin Des Tuileries, Parc du Champ de Mars, Sacre Coeur in Montmartre, Luxembourg Gardens.

סעו במטרו

אם תגיעו לפריז עם ילדים נסו לנסוע ברכבת התחתית שהיא הנאה לכל המשפחה. המטרו מאפשרת להגיע ממקום למקום במהירות, אך תוכלו למצוא בה גם אטרקציות אחרות כגון: תזמורות, הופעות, כנר בודד, משחקים שונים ועוד.

שייט במונית המים (Batobus)

צאו לשייט במונית המים השטה לאורך נהר הסיין ועוצרת באתרים תיירותיים נהדרים כגון הלובר, נוטרה דאם, מגדל אייפל ועוד. הילדים ייהנו וגם אתם.  


אודות מחבר המאמר

אתר נופש ישיר מציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד . נופש בחול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.