אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דרכים והמלצות לגוון בבחירת מתנות

אין אדם שלא אוהב מתנות. נותנים מתנות כדי  שאיש לא יצא מקופח ויחשוב ששכחו אותו. למרות זאת, תמיד יוצא שיש מישהו ששכחו אותו. המתנה לבנאדם שנשכח היא שלא נשכח אותו ונעשה לו מסיבת יום הולדת גדולה עם עוגה. כדברי אריק מהחבובות: אם הייתי יודע שרק היום יש לך יום הולדת הייתי אופה לך עוגה גדולה עם נרות. איפה אפשר לקנות את המתנות אנחנו קונים בחנויות מתנות, ברשתות הביגוד השונות, בשווקים ובפרפומריות ובירידי מתנות שצצים לפני החגים. כל הרעיון של קניית מתנות נועד בראש ובראשונה לתת תשומת לב למקבל המתנה. ככה זה פולנים, הכל לפי הפרוטוקול הכל לפי הכללים, העיקר שדודה בלומה לא תיעלב והסדר הציבורי ישמר. מתנות שונות לכל אירוע

דבר ידוע הוא שמקובל לתת מתנות שונות לאירועים שונים. ישנם אירועים שהם סתם כך ושינם אירועים חגייגיים יותר. באירועים חגיגיים אני מתכוונת לבר מצווה , חתונות, ימי הולדת, חנופה לבוס וכדומה. כך למשל באירוע של הבוס נהוג לתת עניבה יוקרתית, ואילו לחתונה נהוג לתת צ'ק שמן, שסכומו מושפע מגודל הקרבה שלכם אל הזוג.

חתונה היא דבר משמח. בחתונה חוגגים את היווסדה של משפחה חדשה. כמו כן חוגגים כמה החתן והכלה הם אנשים מוצלחים, שהצליחו להתמסד לפי מיטב הכללים הנהוגים בישראל. לכן, גם אנחנו רוצים להראות מוצלחים. לכן, אנחנו מביאים צ'ק שמן, שאם חושבים על זה, הוא לא יותר מאשר הלוואה או החזר הלוואה שניתנה, והמבין יבין.

למה יש מתנות שונות?

כי כמו שיש אנשים שונים כך יש שוני בין המתנות. האם ניתן לאחד ספורטאי ספר על שחמט? האם ניתן לפריק מחשבים מנוי לגראס רפואי? לא, כי אם נותנים למישהו גראס רפואי זה אומר לא עלינו שהוא חולה במחלה כרונית וסופנית. האם אנחנו רוצים לאחל לפריק המחשבים שלנו שימות מסרטן? שיסבול מכאבים? אבל את ספר השחמט הוא ישמח לקבל.

אבל השוני הכי גדול הוא במתנות ליום הנישואין. למה? כי כל זוג רוצה להיות מיוחד. כל זוג רוצה להנציח את היום בו החליט לקשור את גורלו ביחד, במיחוד אם לזוג יש ילדים. דוגמה: כשהאחיות שלי היו ילדות (היום הן נשואות עם ילדים), הן אספו את תמונות החתונה של הורי, כרכו אותן באלבום יפה, והגישו להם עם פרח. איזה רעיון יפה!

 


אודות מחבר המאמר

השוני הכי גדול הוא במתנות ליום הנישואין. למה? כי כל זוג רוצה להיות מיוחד. כל זוג רוצה להנציח את היום בו החליט לקשור את גורלו ביחד, במיחוד אם לזוג יש ילדים. דוגמה: כשהאחיות שלי היו ילדות (היום הן נשואות עם ילדים), הן אספו את תמונות החתונה של הורי, כרכו אותן באלבום יפה, והגישו להם עם פרח. איזה רעיון יפה!

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.