אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הזמנים הטובים ביותר לקנות מתנה מפתיעה

יש אנשים ששונאים הפתעות. הם מצהירים על כך פעם אחרי פעם. מסיבת הפתעה?  איזו מתנה בלתי צפויה? אני?! המחשבה לא יכולה לעצור את עמה להתגנב לראשכם – האם הוא באמת מתכוון לכך? מתי אותו אדם סולד מהפתעות בלתי מתכוננות באמת, או מעדיף שלא להתאכזב מההפתעות שהוא גם ככה מצפה להן ואולי לא  יגיעו.

כנראה שהמדד היחידי הוא זמן וניסיון. גם כך קשה להתאפק שלא להפתיע לפחות פעם אחת וראשונה. איזו הפתעה בתולית כזאת מצידכם בצורה של כלבלב נוגע ללב, או הקרנת סרטון שצילמתם על האדם. העניין הוא שצריך לדעת לבחור איזו מתנה ואיזו הפתעה לעשות.

האם מתנה מפתיעה יכולה להתאים לכל אחד?

מתנה בלתי מצופה יכולה להיות מתנה נעימה גם למתוכננים ביותר שבינינו. עלינו רק לוודא שההפתעה היא עדינה מספיק. גם מתנה שאנו יודעים מראש כרצויה בעיני אותו אדם, אם אנו מגישים אותה בצורה מיוחדת, היא מפתיעה. בכך אנו כוללים הפתעה יחד עם תכנון.

כמובן יש אנשים שהפתעות הם הכיופים הקטנים של חייהם. פתק מבן זוג כל בוקר, או טיול בלתי מתכונן בסוף שבוע יכולים בהחלט להיות דרך חיים לאלו מאיתנו שכך. לאדם כזה אופי המתנה צריך להיות בלתי קונבנציונאלי, הוא יעדיף שלא לדעת איך כמה ומתי. עדיף שתחשבו על משהו שלא עשה עוד קודם.

אלו אפשרויות קיימות היום למצוא מתנה מפתיעה?

מתנות מיוחדות ומפתיעות והצעות לכאלו קיימות באתרי אינטרנט רבים. טיולים ספונטאניים ליעדים רחוקים וקודמים תוך פיתרון של בעיות אקולוגיה קלות למשך הנסיעה (מדובר בעבודה ו/או ילדים וכיו"ב), כדי שהמופתע/ת יוכלו לנסוע בראש שקט, הם בהחלט הפתעה.

חלק נוסף שחשוב במתנה הוא הברכה, ברכה מושקעת הן מבחינת מלל וצורה היא ברכה מפתיעה, בה אנשים פעמים רבות חוששים להשקיע. לכישרוניים ולאמיצים שבינינו אפשר תמיד לקנות חומרי יצירה ולהכין ברכה ייחודית מכל הבחינות. לסולידיים או לאלו שניחנו ביכולות אחרות יותר, קיימות ברכות יצירתיות בהמוניהם בחנויות הצעצועים ובאינטרנט.

לסיכום, מתנות מפתיעות יכולות להתאים לאוכלוסיות שונות, אפילו ל"מתוכננים" שבינינו. חשוב לזהות את הצרכים ולהשקיע מאמץ בבחירת המתנה.


אודות מחבר המאמר

מתנות מפתיעות יכולות להתאים לאוכלוסיות שונות, אפילו ל"מתוכננים" שבינינו. חשוב לזהות את הצרכים ולהשקיע מאמץ בבחירת המתנה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.