אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איזה סוג לוגו לבחור?

לוגו הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיית המיתוג של כל חברה, אך כיצד נדע באיזה סוג לוגו לבחור?  מתי נעדיף לוגו עם סמל על פני לוגו טקסטואלי? על מנת להסביר מעט על הנושא, לוגו טקסטואלי הוא סמל המכיל אותיות  בלבד ללא כל אלמנטים עיצוביים אחרים . לוגו טקסטואלי כולל לרוב רק  את שם החברה כתוב בסוג אות מסוגנן. מאחר שהוא פשוט, הוא לעתים קרובות קל לזיהוי ולשילוב בחומרים הפרסומיים השונים של החברה.

למרות היתרונות הרבים הנובעים מהפשטות של לוגו טקסטואלי, היא גם אחת הסיבות הברורות לקושי ביצירת לוגו שכזה. עיצוב לוגו טקסטואלי  שהוא בולט מספיק מבלי להיות קשה לקריאה או להיראות דומה מדי ללוגו קיים היא משימה מורכבת מאד.. הלוגו טקסטואלי המפורסם ביותר הוא של חברת  Coca-Cola .

סוג הלוגו השני העומד לרשותנו הוא  לוגו עם סמל, או לוגו הכולל אלמנטים גרפיים: שמש, איור, מאזניים, מעגל  או כל רכיב צורני אחר הניתן לזיהוי בקלות. לוגו מסוג זה הוא הנפוץ ביותר היות והוא פשוט יותר לעיצוב ובולט יותר בקלות. אם נתסכל על עולם הפרסום של היום, כמעט כל לוגו  שנראה ברחוב מכיל אלמנט גרפי מסוג כלשהו. אם כן, זה יהיה הזמן לשאול את עצמנו איזה לוגו יהיה יותר טוב עבורנו? הכל תלוי במטרות שלנו, האם נרוצה לוגו טקסטואלי פשוט אשר קל להעתיק אותו או שנרצה אלמנט גרפי אשר יהפוך את הלוגו שלנו לברור וזכיר יותר?

ובכן, אין סיבה אמיתית לדאגה בעניין זה, היות וכל לוגו באשר הוא יהיה צורה, גם אותיות הן צורות והסדר שלהן אחת לייד השנייה הוא ציורי בפני עצמו. אם נקפיד לוודא בעת עיצוב הלוגו שלנו כי יש ללוגו יש צורה הניתנת לזיהוי ולזכירה, נפתור את ההתלבטות הזו. השאלות החשובות יותר משלב זה והלאה יהיו קשורות בסגנונות הלוגו המתאימים ביותר לחברה שלנו. אם אינך יודע עדיין אל מי לפנות בכדי לקבל שירות מלא של עיצוב לוגו מקצועי, פנה אלינו ונשמח  לעצב עבורך את הלוגו המושלם למטרותיך.

 


אודות מחבר המאמר

איי-מארק אימג' סטודיו - עיצוב תדמית, המנוהל על-ידי מארק אפרים - מעצב גרפי, מתמחה במתן שירותי עיצוב לוגו, עיצוב שפה עיצובית, מיתוג, עיצוב אתרים, בניית אתרים, עיצוב פלאש ואנימציה, עיצוב באנרים, עיצוב דפוס, עיצוב אינטרנט ובכל שירותי עיצוב גרפי. שירות מקצועי, אמין, אדיב ואישי לכל לקוח.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.