אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לבחור מתנות שימושיות לחגים

באם אתם הולכים להתארח בחג אצל אחד מבני המשפחה הקרובה או אצל חברים רצוי שתגיעו עם מתנה כלשהי הבחירה במתנה יכולה להיות עבור כל המשפחה או עבור המארחת שטרחה והכינה את הארוחה באם בחרתם באופציה השנייה תוכלו למצוא מתנות מתאימות בחנות מתנות לאישה בפתח תקווה או בכל מקום אחר.

הבחירה לרכוש מתנה למארחת עשויה מצד אחד להיות טובה אך מצד שני בעייתית שכן באם עוד אנשים לקחו חלק בהכנות הרי הם יכולים להרגיש מעט מקופחים ולכן אפשר לשלב שתי מתנות יחד גם משהו קטן למארחת שתמצאו בחנות מתנות לאישה בפתח תקווה או תל אביב אם אתם גרים במרכז וגם משהו לכל המשפחה.

מה קונים למארחים?

התשובה לשאלה זו תלויה במספר נתונים שכן יש הבדל אם המארחים הם חברים או בני משפחה משום שככל שמדובר באנשים קרובים יותר תצטרכו להשקיע במתנה גדולה ואישית ואפילו מתנה מיוחדת לבעלת הבית במיוחד אם זו האם או הסבתא של המשפחה ורעיונות למתנה תוכלו למצוא למשל בחנות מתנות לאישה בפתח תקווה.

כאשר מתארחים אצל חברים נהוג להביא בקבוק יין יוקרתי ואף מאפה או מתאבנים שהכנתם אך לא תמיד זה יהיה מספיק ולכן אפשר להתייעץ מראש עם אנשים אחרים מה נכון וראוי לאותו אירוח כאשר יש להבחין בין אירוח לכמה ימים או לארוחה בלבד כי אם אתם נשארים מספר ימים צריך יהיה להביא משהו יותר מושקע.

מתנה ופתק החלפה

באם קניתם מתנה למארחים אפשר להחליט אם להביא פתק החלפה או לא משום שמצד אחד פתק החלפה יאפשר להם באם הם לא אהבו את המתנה להחליפה במשהו אחר אך מצד שני לרוב בתקופת החגים כל המוצרים נמכרים במחיר מבצע וזה עשוי להיות בעייתי לתת לאורחים פתק החלפה במקרה כזה.

כאשר מביאים מתנה לאימא או לסבתא לרוב לא מצרפים לזה פתק החלפה משום שבין בני משפחה כל אחד יודע מה השני אוהב והסיכוי שמישהו מהם יחליף את המתנה מאוד נמוך ובנוסף למתנה יש כזאת גם ערך רגשי מסוים.


אודות מחבר המאמר

כאשר מביאים מתנה לאימא או לסבתא לרוב לא מצרפים לזה פתק החלפה משום שבין בני משפחה כל אחד יודע מה השני אוהב והסיכוי שמישהו מהם יחליף את המתנה מאוד נמוך ובנוסף למתנה יש כזאת גם ערך רגשי מסוים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.