אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בין פילינג למזוטרפיה

להזדקנות עור הפנים קיימים גורמים רבים וביניהם פגעי מזג האוויר והשמש, עישון, הרגלי תזונה לקויים, רקע גנטי וכמובן – השפעות הגיל, שכן עם השנים מתרופפות אותן רצועות המצמידות את השרירים לעור הפנים.

עבור אלו המעוניינים בטיפולי הצערת העור ומניעת הזדקנות מוצעים שני טיפולים אפקטיביים – מזוטרפיה וטיפול פילינג.

לטיפול מזוטרפיה שתי מטרות עיקריות והן – ראשית, להחזיר את מצב הקולגן בעור לקדמותו – כלומר למצב בו היה שנים קודם לכן, ושנית – למנוע התייבשותו של העור. ביכלתו של טיפול מזוטרפיה להעניק לעור עייף רעננות וברק, וכמו כן להעניק לחות לעור בעל קמטים. עוד ניחנת מזוטרפיה ביכולת למנוע את התייבשות העור ולכן השימוש בה נפוץ כטיפול מונע הזדקנות העור. מסיבה זו ניתן לאפשר את הטיפול גם לאוכלוסייה צעירה בגילאי שנות השלושים כאשר מתחילים להתגלות סימני הזדקנות ראשונים בעור. טיפול מזוטרפיה מתבסס על עידוד ייצור הקולגן. הקולגן הוא חומר המעודד בניית רקמות יציבות בגוף. על מנת לעודד ייצור קולגן משתמשים בחומצה היאלורונית . חומצה זו מכילה רכיבים טבעיים וחשובים כמו ויטמינים ומינרלים, חומצות למיניהן וגם נוגדי חימצון. אלו מגבירים את פעילות התאים בעור ואת הייצור של החומרים אלסטין וקולגן בתאים המעניקים לו גמישות ויציבות. כמו כן מעודדים רכיבי החומצה ההיאלורונית את חידוש התאים והמטבוליזם.  

בדומה לטיפול מזוטרפיה, גם טיפול פילינג נועד ליצירת מראה נקי וזוהר לעור. במקרה של קמטים או עור עייף, ביכולתו של פילינג להעניק לעור מראה צעיר ורענן. עוד הוא יעיל בשיפור צלקות וכתמים עמוקים.

חשוב לציין כי בזכות פילינג משתפרות התוצאות בטיפולים אסתטיים אחרים. צורת הטיפול עם פילינג מבוססת על קילוף שכבות עור מתות בשלוש רמות טיפול – רמה שטחית, בינונית ועמוקה. הטיפול השטחי משפיע היטב על עור בעל כתמים שטחיים וקמטים עדינים . הוא דורש מריחת חומר וקילופו בלבד וניתן לבצעו אצל קוסמטיקאית ואפילו בבית בצורה עצמאית בהדרכה נכונה. הפילינג הבינוני כרוך כבר במריחת חומר יותר חזק ולכן חשוב שייעשה בהשגחת רופא. תפקידו של הקילוף הבינוני לשפר מראה עור עם קמטים עדינים וכתמים. הפילינג העמוק כרוך בפעולה בחדר ניתוח ומיועד לקמטים עמוקים או עור פגוע.   


אודות מחבר המאמר

ask4

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.