אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בריכות ספא: להגשים את החלום

 

 

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה מעייף וגדוש מטלות מתישות, ועוד לפני שאתם ניגשים אל דלת הכניסה, אתם מניחים את התיק בחצר ונכנסים אל הג'קוזי הפרטי שלכם, שם אתם שוכחים מהצרות ומעמל היומיום המפרך. לאחר הבילוי המפנק אתם יוצאים כמו חדשים ומלאי אנרגיה להמשיך את היום. נשמע לכם כמו חלום? ובכן, ודאי יעניין אתכם לדעת כי התקנת בריכות ספא בחצר הבית הפכה להיות טרנד של ממש. יותר ויותר אנשים יאמרו לכם כי הם מעדיפים בריכות ספא תחת כיפת השמיים מאשר בתוך הבית.

ישנם מספר שיקולים המטים את הכף לטובת התקנת בריכות ספא בגינה לעומת פנים הבית. ראשית כל, מדובר בחיסכון במקום. חצר הבית כמעט תמיד בעלת שטח גדול יותר מאשר שטח הפנים, ולכן בריכות ספא לא יתפסו בו מקום רב מדי ולא ייראו כאילו הם משתלטים על החצר. זאת בניגוד לג'קוזי שמותקן בתוך הבית, שבמקרים לא מעטים ממלא את הבית ונותן תחושה של צפיפות. על פי רוב, התקנה של בריכות ספא בשטח החצר משדרגת את ערך הנכס, כך שמדובר גם בצעד עם חשיבות לטווח רחוק.

כמובן שבילוי זמן בג'קוזי הוא חוויה אישית ופרטית, ולכן כל מי שמתקין בריכות ספא בחצר ביתו עושה זאת תוך הקפדה על כך שהבריכה תוצב במקום מגודר ומתוחם. יש שמגדילים לעשות ומתקינים בריכות ספא במרפסת המיועדת לכך או על מדרגה מוגבהת. ובכל מקרה, אם שטח חצר הבית מספיק גדול לא תהיה כל בעיה למצוא פתרון למיקום הג'קוזי, ועל כן אין צורך לדאוג מחדירה לפרטיותכם. בנוסף, ניתן ואף רצוי לחשוב על אפשרות לקירוי השטח בו מוצבת הבריכה, ובדרך זו לאפשר רחצה במהלך כל השנה, גם כאשר יורד גשם.

מעבר לחיסכון במקום אותו הזכרנו קודם, חשוב לציין את השוני הרב בין בילוי בג'קוזי בחדר סגור לעומת בשטח פתוח. זוהי, כנראה, הסיבה העיקרית להפיכתן של בריכות ספא לגינה לכל כך פופולריות. ההימצאות תחת כיפת השמים מקנה לטיפול אופי אחר, טבעי יותר, רגוע יותר. השילוב בין זרם המים הנינוח לבין הסביבה הירוקה יוצרת את השילוב האידיאלי.

בריכות ספא לגינה מגיעות כמערכת אחת שלמה, ועל כן מהוות תוספת פשוטה להתקנה שלא דורשת התקנה מסובכת מדי והרכבת חלקים. גם מערכת הצנרת מובנית בתוך הבריכה עצמה. בריכות ספא ניתן למלא בקלות באמצעות צינור גינה סטנדרטי, כאשר בגוף המערכת מצויים פילטרים המסננים את המים.

יש לציין כי כאשר חושבים לרכוש בריכות ספא לגינה חשוב לוודא כי חומר הבידוד איכותי וכי וסת הטמפרטורה עובד באופן תקין. הטמפרטורה הרצויה לג'קוזי נעה בין 30 ל- 40 מעלות צלסיוס, תלוי באיזו תקופה בשנה. מערכת בקרה איכותית תדע להתאים את הטמפרטורה ע"פ תנאי מזג האוויר ולאפשר הנאה שלמה ואמיתית.

לסיכום, אם אתם רוצים ליצור לעצמכם סביבה ביתית מפנקת וגם להעלות את ערך הנכס, כדאי לחשוב על בריכות ספא כתוספת לחצר הבית שלכם. נכון, מחירן של בריכות ספא עשוי להיות גבוה, בעיקר כאשר רוצים לוודא את איכותה של שכבת הבידוד ושל מערכת בקרת הטמפרטורה, אך את התמורה תקבלו כבר בטבילה הראשונה.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.