אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לקדם את העסק באמצעות מוצרי פרסום

 

כל חברה מסחרית המכבדת את עצמה ושואפת להרחיב את מעגל הלקוחות שלה, ועל ידי כך להגדיל את רווחיה הפוטנציאליים, ראוי שתשווק מוצרי פרסום כאמצעי להכרה ציבורית רחבה. מוצרי פרסום יכולים להיות, בעצם, כל דבר, ובלבד שיהיו דבר שימושי ויעיל, והכי חשוב שלוגו החברה יתנוסס עליו ויהיה בולט מאוד לעין.

מוצרי פרסום, הנקראים גם מוצרי קידום מכירות, הם בדרך כלל גאדג'טים ומכשירים יומיומיים אשר ייצורם אינו יקר באופן יחסי. מדובר, למשל, על עטים, שמשיות, מחשבוני כיס, מטריות ועוד הרבה דוגמאות. מוצרי פרסום יכולים להיות יעילים ביותר בתור רעיונות למתנות לעובדי החברה לכבוד חגים או ימי הולדת.

הרי ידוע לכל כי אחת מדרכי השיווק היעילות ביותר קורית באופן טבעי, כלומר מפה לאוזן. ועל כן, מוצרי פרסום יכולים להיות רעיונות למתנות לא רק לעובדים של החברה, אלא גם רעיונות למתנות ללקוחות פוטנציאליים, לנציגי מקומות שעשויים להצטרך בעתיד את שירותי החברה. מדהים לגלות עד כמה עצם קיומו של מוצר הנושא את לוגו החברה, ולא משנה עד כמה המוצר יומיומי ופשוט, יכול ליצור הכרה נרחבת ולסייע בפרסומה של החברה, וכל זאת בהוצאה כספית מינימלית.

חישבו על זה, הרי מכשיר כמו עט לא יכול לעלות יותר מכמה שקלים בודדים לייצור. אז נכון, כאשר חברה מזמינה מוצרי פרסום עם הלוגו שלה היא עושה זאת, כמובן, בכמויות מסחריות, אך כאשר אותה חברה מבצעת קודם לכן הערכה מדוקדקת של הסכום אותו היא יכולה להוציא בעבור מחשבון או עט או שלל רעיונות למתנות אחרות, אין מדובר בהוצאה כבדה מדי. ומעבר לכך, אם המהלך מצליח ואכן גורם לאנשים רבים לדעת על החברה ועל שירותיה, הרי שההוצאה הכספית תוחזר כאשר רווחי החברה יגדלו כתוצאה מכך.

במקרים לא מעטים בוחרת חברה לייצר כמות מוצרי פרסום שעולה על כמות העובדים בחברה, במטרה לחלק את אותם מוצרים בכנסים ובמפגשים שונים של בכירי החברה ועובדיה. בדרך זו, יכול כל עובד לקחת אל ביתו יותר ממוצר אחד שכזה, ואותם מוצרים יכולים להיות רעיונות למתנות צנועות לאורחים, קרובים וחברים, ובכך למעשה תצבור החברה עוד הכרה, כשאותו עובד הוא זה שעושה את כל העבודה בשבילה. ובעולם העסקים צבירת הכרה משמעה צבירת לקוחות פוטנציאליים ואפשרות להגדלת הרווחים.

אז כן, בסופו של דבר זה מסתכם בכסף, אבל כך הדברים מתנהלים בעולם העסקים. אין חברה שלא שואפת, מעל לכל, להגדיל את רווחיה, ושאף אחד לא יספר לכם אחרת. אך השאלה הגדולה היא מהי הדרך היעילה ביותר לעשות זאת, ומילת המפתח היא פשטות. מדובר בשיטה פשוטה מאוד שעשויה לשכנע אנשים להתעניין בשירותי החברה על ידי הענקת מתנות שימושיות ותו לא. מוצרי פרסום, מעצם היותם מכשירים יומיומיים, יכולים להישאר בבית למשך זמן רב מאוד ובכך למשוך את עיני כל מי שמבקר בבית מבלי שהוא מודע לכך.

אז אם אתם בעלי חברה, סביר מאוד להניח שהגלדת הרווחים עומדת בראש מעיינכם, ולכן מן הראוי שתחשבו כבר עכשיו על רעיונות למתנות לעובדיכם לקראת החג הקרוב, ותזמינו מוצרי פרסום שיקדמו את העסק שלכם ויסללו לכם את הדרך לשגשוג ולהצלחה עסקית.


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.