אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפה לעבוד ואיך למצוא עבודה בהוואיי

עבודה בהוואי מציעה את השילוב המושלם בין אפשרויות כלכליות מבטיחות לאווירת נופש ונופים שלא יאכזבו גם את מי שכבר ראה הכל. הוואי קורצת לעשרות ומאות צעירים ישראליים, ששבים אליה מדי שנה כדי להשלים הכנסה ולטעום שוב מהשיכרון הממכר של כסף, ים ושמש, עושר ופאן. כיעד לעבודה בחו"ל מדובר על ריכוז מסיבי של יתרונות, וכמעט אפס חסרונות, שהעיקרי בהם קשור בעובדה שצריך מדי פעם להתרכז בעבודה ולא באמת מדובר בטיול בטן-גב. ועדיין, רוב העובדים מוצאים את הזמן גם לזה – עבודה בהוואי משאירה מספיק זמן פנוי לשופינג, שיזוף, טיולים בסביבה, מסיבות קוקטייל ורביצה מפנקת על החופים החלומיים. מה יש בה, בהוואי, שהופך אותה אטרקטיבית כל כך? מהם המקומות שהכי כדאי לעבוד בהם? ולמי זה מומלץ? כאן כל הפרטים שכדאי לדעת על עבודה בהוואי.

 

עבודה בהוואי – במה לעבוד

כשחושבים במה כדאי לעבוד בהוואי רצוי לקחת בחשבון שעיקר ההכנסות של האי, שמשתייך לארצות הברית למרות שמרבית תושביו לא מזכירים במאום את האמריקאים הצעקניים והמרובעים, מגיע מענף התיירות. עבודה בהוואי בין אם אתה תושב האי או עובד זר שמגיע מישראל, אירופה או כל מקום אחר, תהיה בדרך כלל קשורה לענף זה. הסיבה היא כמובן שאותם נופים, אותו ים טורקיז, אתרי צלילה מרהיבים, נופים טרופיים וג'ונגלים מושכים תיירות מכל העולם, מה שניתן לתרגם לפוטנציאל כלכלי אדיר. ואמנם, עבודה בהוואי שמוצעת לישראלים מתבססת לרוב על הפוטנציאל הזה ויש מי שלמד כבר איך לתרגם אותו לכסף. חברות ישראליות מחזיקות עגלות בהוואי, בהן נמכרים מוצרים שמתאימים בדיוק למה שמחפש התייר הממוצע בהוואי ומי שמתחיל עבודה בהוואי מקבל את מלוא ההכשרה והליווי הצמוד שיובילו אותו למכור כמה שיותר ולהרוויח. תחום עבודה נוסף שקשור גם הוא לתיירות הוא אבטחה - ספינות נופש שעוברות או עוגנות בהוואי, ומופעלות גם הן על ידי חברות ישראליות, מספקות עבודה לצעירים שיש להם את הרקע המתאים להיות מאבטחים. עבודה בהוואי בתחומים אלו ובענפים אחרים שפעילים באי כל השנה, מספקת הכנסה קבועה וגבוהה או אחוזים, ומתאימה למי שמחפש סביבה כיפית ורווחית, ולא מוכן להתפשר על תנאים: מקומות העבודה מספקים לעובדים הדרכה מקצועית וכמובן מגורים מרוהטים ומסודרים, רכב אם נדרש, סלולרי וכיסוי הוצאות אחרות. תנאים אלו מאפשרים לחסוך כסף תוך כדי עבודה בהוואי ובמקביל ליהנות מכל היתרונות שיש בהוואי: מטיילים ומטיילות מכל העולם, מסיבות וברים, נופים מדהימים, חולות זהב וכל היתר. עבודה בהוואי היא כנראה מהעבודות הנחשקות בעולם, בזכות כל היתרונות שמנינו כאן.

 

מציאת עבודה בהוואי

עבודה בהוואי קל מאוד למצוא, אך חשוב להתאים את החיפוש לנתוני הפתיחה האישיים של כל אחד ואחת. כך למשל, מי שאינו מחזיק בדרכון אמריקאי, חשוב שימצא עבודה עוד מהארץ ויתקשר עם חברה מעסיקה או חברת השמה שתיקח עליו אחריות בכל הנוגע לסידורים הבירוקרטיים הנדרשים מעובדים זרים או זמניים. נציגי החברות השונות שיושבים בארץ מוסמכים גם לענות על שאלות שמעניינות את העובדים והמתעניינים בעבודה – שאלות כמו מה גובה השכר, מהן הדרישות, כמה שעות עובדים בכל יום וכן הלאה. מי שיש ברשותו דרכון אמריקאי או דרכון זר אחר, יכול אף הוא להשיג עבודה בהוואי דרך הארץ, וליהנות מהיתרונות שמציעות החברות הישראליות. עובדים שאינם מתקשרים עם חברה ומחפשים באופן עצמאי רצוי שיבררו מראש, בהתאם לדרכון שברשותם, האם ניתן או לא לבצע עבודה בהוואי ללא אישור מיוחד.


אודות מחבר המאמר

אתר MAKA - כל המידע על עבודה בהוואי, באתר המוביל בתחום עבודות בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.