אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד לבחור בית מלון איכותי ובזול?

אם אתם מתכננים לנסוע בקרוב לנופש בארץ או בחו"ל חשוב שתדעו כיצד לבחור בית מלון. להלן כמה הנחיות כיצד לבחור בית מלון במחיר הוגן ועם כמה שיותר הטבות:

* כיצד לחסוך כסף?

קופונים

ישנם קופונים רבים עם מבצעים והנחות למלונות, חבילות נופש ועוד. בקופונים אלו אתם נתקלים לעיתים בתיבת הדואר שלכם, באינטרנט, בסופרמרקטים, בחנויות שונות, במסעדות ועוד. מומלץ שתתחילו מעתה לשמור קופונים שבאמת מציעים מבצעים טובים, כך שכשתרצו להזמין חדר בבית מלון, הם יהיו לכם לעזר.

הזמינו באינטרנט

הזמינו טיסות זולות , בית מלון וכדומה דרך האינטרנט. ישנם אתרים רבים המאפשרים להזמין בתי מלון. בדרך כלל הזמנת בית מלון מראש דרך האינטרנט היא זולה יותר מהזמנת בית מלון בדרך אחרת.

קנייה חברתית

קיימים אתרי קניית חברתית כגון גרופון המציעים מבצעים משתלמים לרכישת דברים שונים כולל חדרים במלון. בדקו האם קיימות הצעות מעניינות באתרים אלו.

תקופת הנסיעה

נסו להשכיר חדר בבתי מלון בתקופות שהן לא שיא עונת הנופש ובימים כגון ימי חול. בזמנים אלו המחיר נמוך יותר.

* כיצד למצוא מלון שלא יאכזב?

בדקו על המלון

בדקו באתרי אינטרנט בנושא תיירות, בעיתונים וכדומה האם המלון שאתם מתעניינים בו מציע מה שאתם רוצים, למשל: בריכת שחיה מקורה, מסעדה, חדר כביסה, חיבור אינטרנט, חדר כושר וכדומה.

אתר האינטרנט של המלון

בקרו באתר האינטרנט של המלון, אם יש כזה, הביטו בתמונות, קראו את המידע והתרשמו מהמלון. קבלו את המידע בעירבון מוגבל מאחר שאתר הבית של המלון מיועד להציג את המלון באור ורוד.

חוות דעת

ישנם אתרים אינטרנט בהם יש חוות דעת של צרכנים על בתי מלון. בדקו את חוות הדעת על המלון שאתם רוצים, אולם נסו לזהות אם חוות הדעת היא אובייקטיבית או מושתלת מטעם המלון. בחוות דעת אובייקטיביות תוכלו ללמוד למשל שהחדרים מלוכלכים, השירותים באיכות ירודה ותדעו לוותר על המלון.

משרד התיירות או לשקת המסחר

אופציה אחרת היא להתקשר למשרד התיירות או לשכת המסחר בעיר שבה אתם מחפשים בית מלון ולבקש מהם המלצה על מלון טוב בעיר. בדרך כלל שם יהיו אנשים אובייקטיבים שיוכלו להפנות אתכם למלונות הטובים באמת באותו אזור.

* לרכישת חבילות נופש, טיסות ועוד, ליחצו על הקישור הבא: חבילות נופש בחול


אודות מחבר המאמר

אתר נופש ישיר, אתר המציע חבילות נופש בחו"ל , טיסות לחו"ל ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.