אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירותי נקיון -במוסדות משרדים ומפעלים

 

ההבדל בין הסלון שלכם לקומת משרדים ענקית

אתמול ביקרה המנקה אצלכם בבית והמקום מבריק מניקיון, הסלון וחדר הילדים מסודרים ונקיים, בחדר השינה הכריות והשמיכה במקומם והמטבח פשוט נוצץ. אתם חושבים לעצמכם "הי, מדוע שלא אזמין אותה לנקות אצלנו במשרד?". דבר אחד אתם שוכחים – בית זה לא משרד ולא מפעל, מה שנכון לארבעה, חמישה חדרים בגודל מסויים לא נכון לחלל של כמה מאות מטרים מרובעים המתפתלים בצורות שונות ומשונות. המנקה החמודה והנעימה תאבד את הצפון, לא תדע מאיפה להתחיל והיכן לסיים ואיך מתמודדים עם האנשים המוזרים שכל הזמן דורכים לה על הספונג'ה?

 

מדוע להזמין חברת ניקיון המתמחה במוסדות משרדים ומפעלים?

כשמדובר בעסק או מוסד גדול המאכלס עשרות עד מאות עובדים ביום המשתרעים על שטח גדול המחולק בדרכים שונות, ניקיון הופך להיות דבר לא פשוט. חברות שירותי ניקיון פרטיות קטנות חושבות שאין הבדל בין ניקיון חנות במרכז העיר לניקיון מוסד עם חלל גדול, אחרי הכל ניקיון זה ניקיון לא? ובכן כשמדובר בחלל גדול, נאמר קומה במוסד לימודים, עם חדרים רבים, כיסאות שולחנות, מכונות צילום, מחשבים וציוד באלפי שקלים, כדאי לבחור חברת ניקיון המתמחה במוסדות ומפעלים, עם ידע וניסיון רב שנים. הצוות המיומן מגיע למקום ומבצע תכנון מדוייק מראש, כך שכל עובד יודע את אזור הניקיון שלו ואיך לעשות זאת מבלי לפגום בציוד יקר של הבניין. כמו כן יש עובד המפקח על הנעשה ומוודא שהניקיון כולל את כל החדרים ומתבצע כראוי. חברות שירותי ניקיון קטנות אינן מחזיקות במספיק כח אדם ורמת תכנון מראש על מנת להתמודד עם כמות עבודה רבה כך שעבודתם תהיה "חפיף". 

 

שירותי ניקיון משרד רבים במקום אחד

פעמים רבות במשרדים הגדולים, מפעלים או מוסדות ישנם סוגים שונים של משטחים, ציפויים, חיפויי קירות, חלונות מגוונים המרכיבים את המקום. חברת ניקיון המתמחה בבתים פרטיים לא מספיק מיומנת להתמודד עם כל בעיות הניקיון שמקום כזה מציע וכך תאלצו להעזר בגורמים נוספים, מה שאומר עוד השקעה כספית. עדיף שתפנו לחברה גדולה המעסיקה עובדים רבים בתחומי ניקיון רחבים ומתמחה בניקיון מבנים גדולים ותציע לכם תחת קורת גג אחת: ניקיון שוטף, פוליש ווקס, פוליש קריסטל, ניקוי שטיחים וסוגים רבים של מערכות ישיבה, שירותי הדברת מזיקים, שירותי שיקום אחרי שריפות או הצפות, ניקוי חלונות בסנפלינג, ניקיון מעבדות ועוד. כך שמעבר להרבה שיחות טלפון הכוללות משאים ומתנים מציקים, אתם חוסכים נתח גדול מהתקציב השנתי של החברה.

 

 


אודות מחבר המאמר

 

דוסטרי שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ  כתובת: שאול המלך 8, ראשל“צ טל. 03-9611222 פקס. 03-9610121 מייל. info@dostary.co.il

אתר הבית http://www.dostary.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.