אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה בעולם- איך להצליח במכירות

החלטתם לטוס לעבודה בעולם, לנסות את מזלכם מעבר לים? להרוויח משכורת שמתורגמת לדולר או יורו,ובכן, החלטה נבונה...ועכשיו מה... התחום המבוקש ביותר בעבודה בעולם הינו תחום המכירות בקניונים והדרך להצליח בו אינה טמונה בכישרון טבעי או במיומנויות על למיניהם ממש לא, ישנם חוקים ברורים מאד שעליכם ליישם על מנת להצליח בעבודה בעולם.

עבודה בעולם- חוק 1 להצלחה:

בניית תוכנית יעדים. לא משנה לאן תגיעו לעבודה בעולם ואתם יודעים מה כלל זה תקף גם למכירות בארת, על מנת להצליח חייבים לראות את המטרה בעיניים. גם אם המטרה היא 40 אלף שקל או שלוש מאות אלף שקל רווח בעבודה בעולם זה לא באמת משנה, זה מספר, מספר שאתם צריכים להאמין בו בהתאם לתקופת זמן העבודה והנסיון שלכם בעבודה בעולם. על סמך סכום הכסף הזה תבנו תוכנית יעדים ריאלית ומציאותית. תוכנית יעדים יכולה להיות במספר מוצרים שתמכרו ביום או בסכום המשכורת שתקבלו כל שבועיים זה לא משנה אבל הכי חשוב זה להיות ריאלים. הקושי שלכם בעבודה בעולם בחודש הראשון יהיה יותר רב מבחינה מקצועית מאשר החודש שאחריו וחושב שתקחו זאת כשיקול בעודכם בונים את תוכנית היעדים שלכם. נרשמת עלייה חדה מאד בעבודה בעולם בתחום המכירות בקניונים בסופי שבוע ולכן חשוב לא לוותר לעצמכם ולבחור יעדים גבוהים לפחות ב-30% בסופ"ש מאשר בימי חול.

עבודה בעולם- חוק 2 להצלחה:

להבין שהנפילה תגיע. אין ספק שמדובר בבגרות מסוימת שתביא אתכם להפנמה שהחיים הם גלגל ותמיד יהיה מצב של למעלה ותמיד יהיה מצב של למטה. על מנת להצליח בעבודה בעולם תצטרכו ל"אמן" את עצמכם להשיאר למטה כמה שיותר זמן ולמנף את עצמכם מהמקום הזה יותר גבוה. זה נשמע כמו חיבור של מספר קלישאות יחדיו אבל החוק הזה הוא חשוב מאד להצלחה שלכם בעבודה בעולם. תפנימו זאת כחוק קוסמי הנפילה תגיע! יש לכם שתי אפשרות לקבל אותה: או להלקות את עצמכם, להתאכזב מעצמכם, לחשוב שכל שעבודה בעולם זה לא בשילכם, אתם לא נועדתם להיות מוכרים או לקבל אותה בברכה והבין שגם למוכר הכי תותח בעולם היו לא מעט כאלה כי היא הנפילה מגיעה תמיד ובעבודה בעולם הנפילה היא זו היא רק כדי שיהיה זינוק לסכומים גבוהים יותר. את אותן הנפילות בעבודה בעולם תחוו בעיקר בחודשים הראושנים שלכם עד שתלמדו ליצור יציבות מסוימת שתהווה הרגל עבורכם אבל גם באותם אחרי תקופת עבודה ממושכת שתהיו כבר יציבים כל סכומים מסויימים תייחלו לאותה נפילה שתגיע כי אם תתגברו עליה אתם תהיו הרבה יותר ממוכרים בנינוניים אתם תהיו תותחים!!!!

עבודה בעולם- חוק 3 להצלחה:

לפרגן!!!! אין חוק יותר מעשי בעל תוצאות ברורות לעין מאשר זה. הפרגון בעבודה בעולם משפיע עליכם. פירגון אמיתי לחברים שלכם, הבנה עמוקה שיש שפע לכולם, ועובד שאיתכם על העגלה שעוצר הופך את סביבת העבודה שלכם לריווחית וגם לכם זה משלתם. אם תסתכלו בעין צרה על חברים שלכם בעבודה בעולם שעומדים איתכם על העגלה המנחוס לא יאחר לבוא. אתם תמצאו את עצמכם מתעקסים יום שלם בתור בועת מרמור, בועת חוסר הצלחה שתשפיע על כל מי שסביבכם ובראש ובראשנה עליכם. עבודה בעולם באווירה שיתופית, סביבה חברית ומפרגנת, עבודה בשיתוף פעולה, עזרה הדדית ופרגון מכל הלב היא הדרך המובטחת להצלחה שלכם. ישנם עוד חוקי משחק רבים שיעזרו לכם להצליח בעבודה בעולם בתחום המכירות שלושת החוקים הללו הינם חוקים שיתרמו לכם בכל תחום עבודה שהוא עבודה בעולם, בארץ או כל מקום אחר, תפנימו טוב טוב וכך תצליחו...


אודות מחבר המאמר

חברת פנאן גוב היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודות בחול , מזה 6 שנים אנו מטסים אלפי צעירים לעבודה בחו"ל, אנחנו עובדים  בקנדה ארה"ב אוסטרליה אירופה והקריביים.פנאן גוב הגב שלך בעבודה בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.