אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום – כדאי לשקול נכסים מניבים בארה"ב

אקסיום – כדאי לשקול נכסים מניבים בארה"ב

מי שכבר מיומן במלאכת ההשקעה פחות מהוסס, ויודע לבחון את הדגשים העיקריים החשובים לו לעסקה. כך, השקעה בחו"ל יכולה להיות אף פחות מסובכת מכפי שהיא בארץ ואפילו לא אפלה מדי. ניתן לחקור לגבי כל פרט ונתון דרך מאגרי מידע. ארצות הברית הינה מדינת חוק וסדר שפועלת בה חברת טייטל קומפאני. ברגע שאתם מעוניינים להעביר נכס על שמכם בטאבו, נבדק מצב הנכס – האם חלים עליו חובות, האם הוא משועבד או מעוקל. אותה חברת טייטל קומפאני אף תשיב לכם את כספכם במקרה שבו יתברר כי עשתה טעות כלשהי.

בחירת השקעה מניבה בחו"ל

לא ניתן לנהל נכס בשלט רחוק, עליכם למנות במקום מישהו שהוא יד ימינכם ושיודע לטפל בדברים גם בהיעדרכם ללא הטרדתכם, כמו למשל בעיות אחזקה של הנכס והתקשרות עם אנשי מקצוע מהאזור. המרחק ביניכם ליעד ההשקעה עלול להיות קורם מעכב ואף בעייתי. אותה יד ימין הינה בדרך כלל חברת אחזקות שפותרת בעיות מסוג אלו. חברת אחזקות היא תנאי גדול לאיכות העסקה, משום שהיא מיופת הכוח שלכם הן בתחום האחזקה השוטפת של הנכס והן בטיפול מול שוכרי הנכס, כולל בחירת השוכרים. חברת האחזקות אמורה לשמר את התשואה המצופה. דבר נוסף – יש לבדוק את טיב העסקה ביחס לנתונים הסביבתיים .

המסע לארץ ההבטחות

חשוב לבדוק את הנתונים בזמן אמת, כלומר המבחן האמיתי של העסקה הוא בזמן שבו היא מוצעת. יש לבדוק את מחיר הנכס אל מול שוויו העדכני ולבדוק את רמת המחירים באזור. כך ניתן לצפות את רמת הפוטנציאל של הנכס בעתיד. חשוב לציין שחלון ההזדמנויות עדיין קיים בארצות הברית, אולם עד שיפתח שוק המשכנתאות שוב ולתושבים תהיה היכולת הכלכלית להיות המתחרים שלכם על הנכס.

 


אודות מחבר המאמר

אקסיום – כדאי לשקול נכסים מניבים בארה"ב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.