אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

5 דרכים טובות לקידום אתרים אפקטיבי.

 

אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO היא הדרך הכי חמה כדי לשפר תנועה ממוקדת לאתר שלך. על מנת למקסם את היתרונות של האתר ועל מנת להרוויח כסף. עם זאת, אופטימיזציה של האתר שלך עלול לעלות לכם אלפי דולרים אם אתה לא מיומן בתחום זה.

 

למען האמת, אתה יכול לקבל מידע על קידום אתרים בעלות נמוכה בכל מקום באינטרנט. אבל רק כמה באמת מראים לך איך לעבוד. והם כלולים במאמר זה.

 

1. קישור חילופי

 

שיטה אחת של SEO זולה שיכולה להביא לך את התוצאות הטובות ביותר היא באמצעות חילופי קישור או קישור מאתרי אינטרנט אחרים. בהתאם לאתרים שאתה רוצה להחליף קישורים עמם, כלי זה יכול גם לעלות לך כלום. צור קשר עם המחבר או הבעלים של האתר שאתה רוצה שיהיה לך החלפת קישורים עמו. אתה תופתע מתוצאה הסופית של דירוג הדף שלך באמצעות שיטה זו.

 

 

2. לכתוב או לרכוש מאמרים מילת מפתח עשיר

 

כתיבת/רכישת  מאמרים אינפורמטיביים עם מילות מפתח היא דרך בטוחה להפוך את העסק שלך לאינטרנט גלוי יותר מתמיד. או שאתה כותב מאמרים משלך, או שאתה מקבל ספריות מאמר שמאפשרות לך לפרסם את המאמרים האלה באתר שלך כל עוד אתה שומר את תיבת משאב או כותרת המשנה של מחבר הטקסט.

 

3. קליט שם ​​דומיין

 

מה יותר טוב מכך שמבקר היעד שלך זוכר את האתר שלך. אבל עם שם קל מאוד. משהו קצר יתברר יקר מאוד. רישום שם הדומיין שלך הוא לא בחינם. אבל היצירתיות היא כן.

 

4. ארגן את הניווט באתר שלך

 

מתן צעדים פשוטים בניווט באתר שלך היא אחת הדרכים לגרום למבקרים שלך להרגיש בנוח עם האתר שלך. זה, בתורו, ישפר את זרימת התנועה אל אתר האינטרנט שלך.

 

SEO עלות נמוכה היא תמיד מתפתחת כמו גישה אחרת בתחום של טכנולוגיית המידע. ישנן שיטות רבות שיכולות לשמש אותך להעלות את הדירוג בעשירייה של גוגל או על כל מנועי החיפוש האחרים. חלקן עשויות לעלות הרבה, אבל יש שיטות שיכולות לתת לך את אותן תוצאות במחיר נמוך או שאתה יכול אפילו לעשות בכוחות עצמך, כמו אלה שהוזכרו לעיל.


אודות מחבר המאמר

דרור.

בן 24 עוסק בשיווק וקידום של אתרים. אתר הבית של דרור: http://www.cash-online.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.