אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ייעוץ גירושין אצל עורך דין

 

כשאהבה פורחת מהחלון, רוחות קרות וסוערות נכנסות פנימה. להתפתחות ולמודרניזציה יש גם צדדים מכוערים יותר ובינהם אבדן קדושת הקן המשפחתי הנצחי, נישואין לאורך שנים וניהול חיי משפחה משותפים. הצורך במימוש עצמי מאיץ את פירוק המסגרת ושבירת החומות והוא צעד שיותר קל לבצע אותו היום, גם אם לפעמים המחיר הרגשי והכלכלי הוא קשה.

כולנו יודעים שהליך גירושין מכניס את כל המשפחה למשבר רגשי, כלכלי גם במקרים בהם הרצון לפרק את הקשר הזוגי הוא הדדי. פירוק של שותפות התא המשפחתי, גם כאשר נעשה בהסכמה, הוא פוגע וקשה ועדיף כמובן למזער נזקים. הדרך הטובה ביותר היא לפנות לקבלת ייעוץ גירושין אצל עו"ד וזהו צעד חכם, אשר יחסוך בהוצאות, בזמן ובעוגמת נפש לכל המשפחה.

יעוץ משפטי בהליך גירושין יקל עליכם, יהפוך את הסיטואציה הלא פשוטה ליותר ממוקדת, עניינית ויעילה. עוה"ד יסייע לזוג המתגרש לבצע את הגירושין בצורה החיובית ולאפשר הגעה להסכם גירושין בהסכמה.

אז למה צריך בעצם עו"ד גירושין?

בהסכם גירושין יהיו כתובים הסדרי הראייה, יוסדרו ענייני המזונות והרכוש ועוד נוספים חשובים, שיועלו על ידי בני הזוג. יש חשיבות רבה לכך שההסכם יהיה ברור, הסדריו מובנים וכתובים בצורה חד-משמעית, כדי שיפתור כל קונפליקט אפשרי, שעלול להיות בין בני הזוג.

עוה"ד מיומן ולפעמים אף מוסמך כמגשר ויש ביכולתו להביא לרגיעה בין הצדדים ולפישור והוא מאין מדריך ומורה נבוכים בתקופה הסוערת ומטרתו היחידה היא לאפשר לכם לעבור את התהליך במהירות האפשרית. אין זה אומר שעו"ד יתעלם מהאפקט הרגשי ולהיפך - לעיתים ניתן גם להביא לפיוס בין שני בני הזוג והיו דברים מעולם.

ברור שיעוץ גירושין אינו "משחק ילדים" ועדיף בצורה מוחלטת לקבל סיוע, ייעוץ, הדרכה וביצוע הסכם אצל עו"ד.

כאשר מסתיים שלב הייעוץ, ההסכמה והכנת ההסכם, לטובת כל הצדדים ובאישורם, ביהמ"ש בעצם רק מאשר אותו ומעניק לו תוקף חוקי.


אודות מחבר המאמר

פארטי אפ מבית מיזם גרופ - בניית אתרים לעסקים, פורטלים, אתרי תדמית ועיצוב דפי נחיתה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.