אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריהוט גן - היופי בכך!

 

כל חיינו משתנים בכל עת מקצה לקצה. השנויים והדגמים שמתחדשים חדשים לבקרים הם ענין של מה בכך וכל העם הולך אחריו. אם שמתם לב לכך שהנוף הערוני ישראלי לא מעט השתנה לטיפוס נוף כפרי, או דומה לו. מבין הרבה בנינים גבוהים בין עשרה קומות יש גם את הבתים הפרטיים עם גינות יפיפיות, רחבות וצרות, בנינים גבוהים שלצידם ממוקמת גינה מטופחת על ידי גנן מקצועי אשר משווה לבנין ענין וטעם בחנניותו.

ריהוט גן בגינתינו -  

לא כל אחד עומד בתקציבים הטובעניים כל חודש של הכלכלה השוטפת, האם ריהוט גן הינו דבר חשוב באמת או שמא מספיק להשקיע בשטח החצר שלנו ולהפוך אותה לפינת חמד? ריהוט גן אינו לחם או חלב שבלעדיו אי אפשר להסתדר. אך רהיטי גינה הם הוספת נופך לאוירה הרגועה בחלקה שיעדתם לעצמיכם, לכן הוספת ריהוט גן לכלל הריהוט שלכם בבית הוא ענין אישי בפני עצמו.

ריהוט גן – למה כן?

אם אתה כן רוצה לשדרג את ביתך ויש לך את האפשרות הכלכלית, ריהוט גן הוא ההשקעה הנכונה לכך. אדם חוזר לביתו מהעבודה הוא רוצה לשכוח מכל העולם המלחיץ סביבו, גינה נחמדה עם ספסלים מתאימים יוכלו לעזור לו בכך. כאשר קמים לבוקר חדש זה כיף אחרי התפילה לשבת על כוס קפה ועוגה בחוץ ורוח קרירה של בוקר מלטפת את פניך, אומרת לך: אל חשש יהיה בעזרת השם יום מצוין, הכל ממנו למעלה אתה יושב בתוך גינתך מביט אל הפרחים המסוגננים עומדים כחילים, אבנים טבעיות, דשא ירוק חזק, חושב לעצמך מי ברא את כל אלה? מי נותן חיות לכל הבריות כולל הצמחים שמסביבי? מי נתן כח לשמש הזורחת להאיר את כל העולם? הוא יתן לי גם יום טוב, רגוע שליו ומוצלח, ההכרה בכך שרק אלוקים מנהל את היום נותן לך תחושה טובה, אין צורך בתחרות ובמידות גרועות כדי להצליח.

כך הינך מתרומם מאושש מהכסא המעוצב, פוסע לביתך מעודד – מתחיל יום חדש.

ריהוט גן קל מעלה לנו את היום מורלית, נותן כח לעמוד במטלות החיים, זאת כמובן רק כאשר אנו פוקחים את העינים לראות מי ברא כל אלה.


אודות מחבר המאמר

ריהוט גן - רהיטי גן קפיטול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.