אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עזרה בבחירת קליפים לבת מצווה

נראה לכם כאילו רק אתמול הבת שלכם החלה לדבר וללכת. אתם זוכרים בבהירות את יומה הראשון בבית הספר. והנה, כמעט מבלי שתשימו לב, הילדה שלכם כבר מתקרבת לתריסר שנות חיים. נושא אחד מעניין אותה, והוא שאירוע הבת מצווה שלה יהיה הטוב ביותר שניתן יהיה לעשות.

אירועי בת מצווה רבים כוללים בתוכם גם שיר מקורי ששרה כלת השמחה. כשהוא נעשה בצורה מבדרת ומבטא את אישיותה של הילדה, הקליפ עשוי להפוך למרכזו של הערב. לעומת זאת, בחירת שיר לא נכונה, לצד הפקה רעועה, עלולים לגרום לחיוכים של מבוכה וגיחוך בקרב האורחים. אז איך בוחרים קליפים לבת מצווה?

על קליפים לבת מצווה

צעירות המגיעות לגיל 12 כבר מגבשות לעצמן אישיות מרתקת משל עצמן. רבות מהן מעוניינות שזו תבוטא באמצעות שיר מקורי שיופק לכבוד האירוע (בדרך כלל בהשראת שיר מפורסם), יבוצע על ידי כלת השמחה ויוקרן על גבי מסכי ענק.

חשוב להבין שעיקר תשומת הלב של האורחים לא צריכה להיות דווקא אל יכולותיה הווקאליות של החוגגת. עם כל הכבוד, מעטות הנערות שבגיל 12 יכולות להפיק מגרונן בלדות מרגשות שלא היו מביישות אף מתחרה ב"כוכב נולד". לעומת זאת, שיר מרגש, מצחיק ואירוני, שיבטא מעל הכל את תחומי העניין ואישיותה של הנערה וישדר מסר ברור לאורחים- יכול בהחלט לעשות את העבודה.

קיים מגוון עצום של רעיונות

ניתן למצוא היום לא מעט קונספטים של קליפים ושירים לבת מצווה. כתוצאה, בחירת קליפים לבר מצווה או בת מצווה מצריכה יצירתיות ומודעות לצרכים האישיים של הנערה, מתוך הנחה כי סגנון שמתאים לנערה אחת לא בהכרח יבטא את אישיותה של חברתה.

בין האפשריות המוצעות, ניתן להפיק קליפ על פי תוכנית טלוויזיה, לערוך פארודיה על שיר מפורסם קיים, ליצור קליפ בתבנית של העולם המקוון (למשל- רשת הפייסבוק), לבחור בקליפים נוסטלגיים על המשפחה- וכן שלל רעיונות אחרים, בהתאם לדמיונה של החוגגת, הוריה או מפיקי הקליפ.

כיצד ניתן להפיק קליפ בת מצווה?

קליפ בת מצווה טוב משלב טקסטים אמיתיים, יופי ויזואלי והומור רב. לרוב, ניתן להשיג את אלה רק באמצעות גורם מקצועי, הבקיא בתחום במידה המרבית. אנשי הפקת אירועים או צלמי וידאו מקצועיים יכולים ללוות את הילדה והוריה לכל אורך הדרך, לסייע להם בכתיבת הטקסטים, בצילום הקליפ, בעריכתו, וכדומה.

כך, מובטח כי הקליפ יהיה מרשים ככל האפשר. האורחים יזכו לחוויה מהנה וחד פעמית, וכלת השמחה תוכל לנכס לעצמה רגע מיוחד אותו תנצור לעד.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.